Наприкнц 1960-х рокв у закупвельну комсю музея Ермтаж звернувся мешканець мста Таллн з пропозицю придбати у нього картину «Оплакування Христа». Найвдомшою скульптура «Пта (Оплакування Христа)», що знаходиться у собор Святого Петра в Рим. Piet – «жалсть») – конографя сцени оплакування Христа двою Марю з зображенням Богоматер з мертвим Христом, лежачим у не на колнах.
Наприкнц 1960-х рокв у закупвельну комсю музея Ермтаж звернувся мешканець мста Таллн з пропозицю придбати у нього картину «Оплакування Христа». Значення мармурово групи «Оплакування Христа» деяк дослдники порвнюють з значенням знаменито «Мадонни в грот» Леонардо да Внч, що вдкрива цей же етап в живопису. Оплакування Христа з донатором св.
«оплакування Христа» або «Пта» стародавнй конографчний тип сакрально композиц, котра добре вдома в Захднй вроп з 13 столття. У канончних текстах вдсутнй опис оплакування Христа: псля зняття тла з хреста вдразу описуться поховання суса. Переконлив зразки Оплакування Христа з наповненням х пластичною красою в 16 столтт дали скульптор Мкеланджело Буонаррот та художник Тицан.
Оплакування Христа – епзод Страстей Христових, наступний за зняттям його тла з хреста передуючий похованню, який прийнято видляти як самостйну конографчну сцену. Переконлив зразки «Оплакування Христа» з наповненням х пластичною красою в 16 столтт дали скульптор Мкеланджело Буонаррот та художник Тицан. Псля закнчення роботи над «Оплакування Христа» Мкеланджело отримав клька замовлень, не настльки грандозн. Оплакування Христа або «Пта» стародавнй конографчний тип сакрально композиц, котра добре вдома в Захднй вроп з 13 столття.
Оплакування Христа сюжетом у ряд апокрифчних теологчних творв. На вдмну вд Пти, де тло суса знаходиться на колнах у ридаючо Богоматер можуть не бути присутнми нш персонаж, в сцен оплакування Христос зазвичай лежить на земл, оточений клькома фгурами.
Ця витончена бронзова статуя стала символом гуманстично ренесансно культури. Безумовно, Мкеланджело – видатний скульптор всх часв, навть в його незавершено скульптур вдчуваться мць, одухотворяющая душу будь-якого православного людини. нш вдом скульптури капели-усипальниц – фгури «Доби» : «Ранок», «Вечр», «Нч» «День».
Творчсть Лоренцо Гберт. талйський скульптор ювелр епохи Раннього Вдродження. До того ж це був не храм або палац, а мунципальний будинок – притулок для сирт. деалзацю подбного роду використовував Леонардо да Внч та нш художники. Так, бльшсть картин Жака Белланжа була знищена. Тобто, картина дейно розпадаться на дв частини : вигадану (сцену з бблйними персонажами) та реалстичну. Флорентйська школа живопису.
Флорентйська школа приходить в занепад. Вдкрилась оригнальна поверхня твору з майстернстю художньою вартстю. Таке ршення Мкеланджело рзко контрасту з споком його першо п39.
Этим приемом пьета Микеланджело отличается от пьет многих художников 15 века изображавших на своих картинах Богоматерь и Христа в окружении прочих персонажей. Гарофало зднав два свти – легендарний вангельський сучасний майстру. Бронзова копя цих ворт, виконана литейщиком В. П. кмовим, встановлена. Присутнсть св.
Навчався у Козмо Тури зазнав впливу Андреа Мантеньи Про делла Франческа. Схиливши голову, Богородиця дивилася на свого сина.
Це перша серйозна робота Мкеланджело як майстра, але одночасно робота, що викликала безлч особистих сумнвв принесла йому невдоволення собою «Робота, чимраз бльше подобаться французькому прелатов та його оточенню що мене трохи насторожу й засмучу, визнаю що, по мому, мен так не вдалося виразити нчого нового в «Пта» вся скульптурна композиця занадто боязка и приладжена, щоб виявляти собою щось нове». Мяк складки одягу створен рукою справжнього майстра. Вд сторичних негараздв постраждали картини скульптури у храмах приватних збрках, що стало перепоною для вдновлення стор мистецтв Лотарнг, а творчсть таких лотаринзьких майстрв, як Жорж де Латур чи Жак Белланж вдома далеко не у повному обсяз.
Вн був улюбленим художником знаменитого покровителя мистецтв Козмо Медч-старшого. Для свдомих християн, що пклуються про сво спасння, земний шлях не шляхом до «щастя», а хода за Спасителем сусом Його Пречистою Матрю. З фрескових робт цього високодаровтого художника найбльш чудов знаходяться в собор Прато (сцени з житя св. В особ розпзнали Карло Борромео. Далекий вн вд передач драматичних колзй або герочних подвигв.
був дуже старанний в робот працював. Стефана, серед яких особливо гарн «Поховання св.
Ренесансний деал вона-героя втлено в образ Святого Георгя для т ж церкви. особливо це властиво робт основоположника феррарсько школи Козмо Тури (ок. 1430-1495гг). Тут навчалися ювелри, скульптори художники. Брунеллески Флппо (Brunelleschi Phillipi) (1377-1446) – один з найбльших талйських зодчих XV столття.
Грландайо удосконалив передачу повтряно перспективи. Побачивши схдн двер, Мкеланджело зауважив: «Вони так прекрасн, що годилися б для дверей раю». Ц пальц повинн стискати, як клщ, а упираючись на так пдвалини, не можна оступитися. почуття живе людське переживання, втлене з такою глибиною багатством вдтнкв, що тут вперше можна говорити про внесення в образ психологчного початку.
Пьета Ронданини, начатая через 55 лет после первой, была последней его работой. Незавершена, вона стала для Мкеланджело вдбитком його смерт. Фгури «Доби» сповнен скорботою тривогою: неспокйно вдивляться в далечнь, не спить «День», у тужливому споко застиг «Вечр», у стражданнях прокидаться «Ранок», важким сном забулася «Нч». Як ранше простр дано в глибину, але на цей раз вона не замкнуто, вдкриваючись в сторону неба, причому часткове накладення фгур один на одного компенсуться х розподлом на площин. Доменко Грландайо довв напрямок мистецтва свого часу до особливо.
У зрлий перод творчост пд впливом Донателло Брунеллески, використовуючи досвд вивчення античного мистецтва вдкриття в област лнйно перспективи, Лоренцо Гберт створив вдмчен поетичнстю життвстю образв, багатством тонких пластичних ршень в зображенн людських фгур х оточення рельфи схдних (так званих Райських) дверей флорентйського баптистеря з багатофгурними композицями на бблйн сюжети (бронза, 1425-1452). Таке ршення Мкеланджело рзко контрасту з споком його першою пться. над всякими дрбницями, як створила природа. Смерть супроводжуюча скорботу немов мстяться в мармур, з якого вилплена скульптура. Ймоврно, тому вони прозвали «Райськими».
Саме на цьому внутршньому стан настро концентру свою увагу Боттчелл. Були знят поверхневий бруд шари старого лаку. Однак вже статуя Святого Марка для фасаду церкви Орсанмикеле у Флоренц (мармур, 1411-1413) вдрзняться ясною тектонкою пластичних мас, силою спокйною величчю. Крм того, Мкеланджело був палким шанувальником Данте.
на строгому, майже позбавленому деталей тл, що змушу глядача зосередити увагу на профл. Петрарка, Дж. Флорентйська школа ста одним з головних центрв мистецтва маньризму (архтектор художникь Дж. У 1474 р виконав бюст Птро Меллн в 1790 р бюст Флпа Строцц.
Тяжксть капюшона Богородиц, що змушу схиляти свою голову вниз, до руки Христа, що лежить бля серця, зупиняла увагу глядачв на мертвому тл, розпростертим на колнах матер, Вона тримала сина, надйно пдхопивши його за плеч, потм веде погляд до христову тлу, до його особ, очам, мирно закрився в глибокому сн, до прямого, не так вже й тонкому нос, до чисто гладку шкру на щоках, до кучерявою бордц, до спотвореного муками рот. характерн захоплення проблемами перспективи, прагнення до пластично ясного побудови людсько фгури (твори А. дель Верроккьо, П. Уччелло, А. дель Кастаньо н. ), а для багатьох майстрв – особлива натхненнсть нтимно-лрична споглядальнсть (живопис Б. Гоццол, Фра Анджелко, Флппо Лпп, Боттчелл, Про д Козмо н. ).
над всякими дрбницями, як створила природа. Його репутаця в рднй Сн була бездоганною.
Бльшсть творв Антоно Поллайоло присвячено зображенню голих напвголих фгур. Феррарскй художникь епохи Раннього Вдродження. Майа Бенедетто талйський архтектор скульптор.
Вона немов вдмовляться врити в непоправну втрату. Реставрувати новопридбану картину доврили реставратору вищо квалфкац Чижовй Тетян Дмитрвн. Були знят поверхневий бруд шари старого лаку. Бльшою мрою позначилися нов смаки вяння у творчост Антоно Поллайоло (1429-1493) – ювелра, скульптора живописця.
Так, бльшсть картин Жака Белланжа була знищена. Це навязаний мф, що закрпився за радянських часв. У 1472-1475 рр. Майстерня Андреа дель Вероккьо у Флоренц була виключно плдною.
Якщо мистецтву Коссе властива гостра, майже несамовита життва енергя, то в творчост третього великого феррарского майстра Ерколе д Роберти (1450-1496) характерн тенденц ц школи отримують перебльшене, але бльш зовншн вираження. Псля закнчення римсько «Пти» Мкеланджело створив «Мадонну з дитиною» невелику (заввишки 1. 28 м) скульптурну групу, яка згодом потрапила в церкву Нотр Дам ндерландського мста Брюгге Цим твором у творчост Мкеланджело вдкриваться пня образв позначених рисами.
Особливо це властиво робт основоположника феррарсько школи Козмо Тури (ок. 1430-1495гг). Тривимрн фгури першого плану розташован на тл пейзажу, що йде вдалину. Флорентйська школа приходить в занепад. Вони роздлен на три яруси.
45. У 1333 р спльно з Лпп Мемм створю «Благовщення» Смоне був аристократичним художником, який пдтримував звязки у вищих шарах суспльства, що обслуговував виражав свом мистецтвом нтереси анжуйской династ, тата сиенского ради Девяти.
Тло для статуй утворю багатоскладова архтектурна композиця з фльонок нш у клька ярусв навколо головно арково нш ввтаря (архтектор Андреа Бреньо). Поллайоло. Серед одиниць випадково збережених творв Белланжа була картина «Оплакування Христа».
Хоча флорентйськ художники епохи Вдродження були досить вправн у багатьох художнх технках, багатограннсть таланту Верроккьо була винятковою. Бернарда в останнй канцон Божественно комед йдеться: «Vergine Madre, figlia del tuo figlio» – «Богоматр, дочка свого Сина». Пта Ронданини, розпочата через 55 рокв псля першо, була останньою його роботою. Пта "Ронданини", Розпочата через 55 рокв псля першо, була останньою його роботою.
Багато заможних правителв хотли, щоби митець створював м памятники. Для образотворчого мистецтва Флорентйсько школи 15 ст. Савна для собору Фаенца (доручену йому в 1468), майже одночасно виконав надгробок св.
У свой стату Давида вн вперше з часв античност зобразив у бронз оголену фгуру в зростання. Для кожно людини, яка прийшла до покаяння, життвий шлях ста хресним. Як джерело натхнення для зображення ви дослдники наводять також греко-римську статую «Венери пудик».
Просто спокйно стоять ц особи в якост глядачв або свдкв по сторонах священного под. Грландайо володв дивовижною здатнстю легко точно схоплювати зовншнй вигляд людей речей. Представник Раннього Вдродження. У раннх творах Гберт (рельфи пвнчних дверей баптистеря у Флоренц, бронза, 1404-1424) ще збергаться готична орнаментальнсть, поднана з ювелрною тонкстю трактування форм.
Аналог серед скульптури були знайден для пози Адама – вд «Лаокоона» та «Марся» до бльш сучасних прикладв, таких як «Розпяття», створене Донателло для флорентйсько церкви Санта Кроче. Себастана» (1475, Лондон, Нацональна галерея), в якй можна бачити повторення фгур, даних в однакових позах, але зображених з рзних точок зору. з пвнчного боку Казанського собору в Санкт-Петербурз. В якйсь мр риси ц проявляються вже в картин «Мука св. Вазар, живописц А. Бронзино, Я. Понтормо). Мж ними проходить широка стрчка з барвистими зображеннями астрологчних символв. починаться поступовий занепад школи, незважаючи на те, що у Флоренц продовжував працювати ряд великих художникв (живописц Фра Бартоломмео Андреа дель Сарто, скульптор А. Сансовно) з 1530-х рр.
Альберт першим звязно виклав математичн основи вчення про перспективу. З його мям дяч Вдродження повязували початок ново епохи в архтектур.
Косса народився у Феррар моврно в 1434-1435 роц. Верроккьо був учителем багатьох талйських художникв – Леонардо да Внч, Перуджино та нших.
Працював у Флоренц, а також в Сн (1416-1417), Венец (1424-1425) Рим (до 1416 Близько 1430). починаться поступовий занепад школи, незважаючи на те, що у Флоренц продовжував працювати ряд великих художникв (живописц Фра Бартоломмео Андреа дель Сарто, скульптор А. Сансовно) з 1530-х рр. Крм того, вн вважаться засновником школи, що створила Мкеланджело Буонаротт. якщо мистецтву Коссе властива гостра, майже несамовита життва енергя, то в творчост третього великого феррарского майстра Ерколе д Роберти (1450-1496) характерн тенденц ц школи отримують перебльшене, але бльш зовншн вираження. Мкеланджело промовчав, йому здалося щонайменше дивним, що його прац приписуються ншому.
ритм цих складок пдкреслю вигин нерухомого тла Христа. Анни в картин, можливо, ма особливий сенс вона символзу дочрн послух черниць-бенедиктинок по вдношенню до матнки-настоятельки. У 15 ст. Реставрувати новопридбану картину доврили реставратору вищо квалфкац Чижовй Тетян Дмитрвн5. Стефана» «Бенкет рода») в собор Сполето (два ряди сцен з житя Богоматер, в тому числ чарвне «Коронування Прснодви»). У 1520- рр.
И происходит это, несмотря на сотни лет, восставшие между человеком, лицезреющим скульптуру и ее зарождением в воображении мастера. В якйсь мр риси ц проявляються вже в картин «Мука св. його Мадонни, Венера, Весна овян смутком, погляд х вида затану бль.
Вона сповнена врочистост та скорботи, що сприя створенню вдповдного емоцйного фону. основоположниками мистецтва Ренесансу у Флоренц виступили архтектор Ф. Брунеллеск, скульптор Донателло, художникь Мазаччо, за якими пшли архтектор Л. б. Альберт, скульптори Л. Гберт, Лука делла Робба, Дезидерио та Сеттньяно, Бенедетто да Майано н. В архтектур Флорентйсько школи в 15 в. був створений новий тип ренесансного палаццо, почат пошуки деального типу храмово споруди, що вдповда гуманстичним деалам епохи.
колосальний вплив Брунеллески на сучасникв повязано перш за все з архтектурою. Слова Понтя Пилата про суса Христа. У 1476 Андреа дель Вероккьо створив статую Давида. Фни в капел Колледжата в Сан-Джиминьяно. Петрарка, Дж. У 17 ст.
був дуже старанний в робот працював. У 1329-30 рр. Профльне зображення було прийнято у флорентйському портрет того часу. Якщо Козмо Медч ще прагнув замаскувати свою владу видимстю республканських свобод, то при його онука Лоренцо (1449-1492), який правив у Флоренц з 1469 року монархчн тенденц дому Медч проявляються вже дуже ясно. Но среди известных художников есть те, которые при создании пьеты, как и Микеланджело Буонарроти, руководствовались идеей уединения идеей двухфигурной композиции.
Анна, завса ангели, на останньому – золотий фон. Принципову новизну його творчост вони бачили у вдродженн античних традицй. Вдкрилась оригнальна поверхня твору з майстернстю художньою вартстю. 48. Флорентйська школа живопису. Тобто, картина дейно розпадаться на дв частини: вигадану (сцену з бблйними персонажами) та реалстичну.
Навчався мистецтву у свого втчима – золотих справ майстри. Навчався мистецтву у свого втчима – золотих справ майстри. Боккаччо, Лко делла Мрандола н. ), Що звернулася до спадщини античност. Серед одиниць випадково збережених творв Белланжа була картина «Оплакування Христа».
Верроккьо виконував замовлення Медч, правителв Флоренц. Найбльшим даром Донателло було вмння вдихнути людськ почуття в класичн стату. У картин, можливо, теж портрети – але хто зна це. перший архтектурний твр Брунеллески – величний восьмигранний купол Флорентйського собору (1420-1436), першим великим памятником архтектури Вдродження втленням його нженерно думки, так як був зведений за допомогою спецально винайдених для цього механзмв.
Побуту думка, що кону може дарувати тльки священнослужитель. 45. Бльшсть творв Антоно Поллайоло присвячено зображенню голих напвголих фгур. У це творння Мкеланджело вклав стльки любов праць, що тльки на ньому (чого вн в нших свох роботах бльше не робив) написав вн сво мя вздовж пояса, стягивающего груди Богоматер вийшло ж це так, що одного разу Мкеланджело, пдйшовши до того мсця, де помщена робота, побачив там велику кльксть прижджих з Ломбард, вельми вихваляли, коли один з них звернувся до ншого з питанням, хто ж це зробив, той вдповв: Наш Мланець Гоббо. 43. Незаконченная, она стала для Микеланджело отпечатком его смерти.
велика кльксть портретв сучасникв Боттчелл (при всй х крас вони беруть участь в зображувано сцен дуже вдносне, лише в якост побчних мотивв), але в тому, що композиця будуться бльше в глибину, нж на площин (в розташуванн фгур вдчуваться штучнсть, особливо в сцен праворуч). Мистецтво Флоренц останнй третин 15 столття. Перша достоврна робота Смоне – фреска «Маеста» в мськй ратуш Сни, на якй стоть дата (1315 г. ) пдпис «a man di Symone», тобто «робота Смоне». Рельф – одна з десяти сцен бронзових дверей флорентйського баптистеря, створених Гберт. Через багато рокв роботою Гберт захоплювався Мкеланджело, називаючи двер Райськими Брамою.
Ц пальц повинн стискати, як клщ, а упираючись на так пдвалини, не можна оступитися. 43. Праворуч вд постат Христа у молитовнй поз подано особу у кардинальському вбранн.
Реч ц порушили бажання у кардинала Св. На початку молитви Св. У 1330 роц вн пише фреску «Гвидориччо та Фолья» на честь визволення в 1328 р снсько фортец Монтемасс. При всй брутальност лнй цього незавершеного твору, розглядаючи позу фгур, можна вдчути емоцйний надрив вдчай Богоматер.
Технчн прийоми в стенопсних роботах Грландайо викривають небувале досконалсть. Форми завжди прекрасно передан, особливо природа схоплена з вражаючою правдою. Побачивши схдн двер, Мкеланджело зауважив: «Вони так прекрасн, що годилися б для дверей раю». Скульптор знайшов деальний шлях для вираження в камен цього глибоко богословсько думки.
Петра в капелу Дви Мар, цлительки лихоманки, там, де ранше був храм Марса. Також внс стотний внесок в розвиток криптограф, запропонувавши дею многоалфавитной шифру. На плеч кардинала поклав руку донатор, можливий замовник релгйного образу, покровителем котрого був Карло Борромео. Мкеланджело в свой груп ршуче вдходить вд звичних установок.
Вн не виявля великого нтересу до розвитку сюжету, до зображення побутових подробиць. У раннх творах Гберт (рельфи пвнчних дверей баптистеря у Флоренц, бронза, 1404-1424) ще збергаться готична орнаментальнсть, поднана з ювелрною тонкстю трактування форм. Перший значний замовлення – ввтар св. Вона представлена.
Просто спокйно стоять ц особи в якост глядачв або свдкв по сторонах священного под. Деяка скрутнсть х композиц пояснються як наслдуванням традицй середньовчно пластики, так специфчною формою рельфв, укладених в чотирипелюстков (квадрфольние) обрамлення. У цей самий час Мкеланджело почина роботу над статуями святих для ввтаря Пкколомн в Снському собор. Фрески художника, написан в Зал мсяцв в палаццо Скфанойя присвячен дванадцяти мсяцв року.
Не бймося подарункв, як не забудуть нколи.
Тод вийшов сус у терновому внц в червоному. Боккаччо, Лко делла Мрандола н. ), Що звернулася до спадщини античност. Однак уже в цй картин зверта на себе увагу надзвичайна виразнсть одухотворенсть образв. Творчсть Лоренцо Гберт. талйський скульптор ювелр епохи Раннього Вдродження.
За його проектами було побудовано палаццо Ручеллаи у Флоренц (1446-1451), перебудований фасад церкви Санта-Маря-Новела (1456-1470), церков Сан-Франческо в Рмн, Сан-Себастьяно Сант-Андреа в Манту, що визначили напрямок в архтектур XV ст. Слд зауважити, що в цй робот Мкеланджело «стримуться» намагаться додержуватися вимог замовника, але одночасно вн зображу Марю молодою при цьому вона нескнченно далека вл умовно границ емоцйно нерухомост готичних мадонн цього типу почуття – живе людське переживання утисне з такою глибиною й багатством вдтнкв, що тут уперше можна говорити про внесення в образ психологчного начала За зовншньою стриманстю молодо матер вгадуться вся глибина горя. Незавершена, вона стала для Мкеланджело вдбитком його смерт.
Каскадом спадають складки довгого одягу. З великою охотою писав вн ландшафти, як вн вдтворював точно з натури. Себастана» (1475, Лондон, Нацональна галерея), в якй можна бачити повторення фгур, даних в однакових позах, але зображених з рзних точок зору. серед яких були так прекрасн художники, як Перуджино, особливо, Леонардо да Внч. Точно переданий контраст мж неживим тлом Христа повного життя Мадонною. Альберт-архтектор зробив великий вплив на формування стилю Високого Вдродження. У 15 ст.
Такое решение Микеланджело резко контрастирует со спокойствием его первой пьеты. Для образотворчого мистецтва Флорентйсько школи 15 ст. Бльшою мрою позначилися нов смаки вяння у творчост Антоно Поллайоло (1429-1493) – ювелра, скульптора живописця. У зрлий перод творчост пд впливом Донателло Брунеллески, використовуючи досвд вивчення античного мистецтва вдкриття в област лнйно перспективи, Лоренцо Гберт створив вдмчен поетичнстю життвстю образв, багатством тонких пластичних ршень в зображенн людських фгур х оточення рельфи схдних (так званих Райських) дверей флорентйського баптистеря з багатофгурними композицями на бблйн сюжети (бронза, 1425-1452).
Простр картини складаться з паралельних планв (цей прийом Мазаччо повторю в деяких композицях капели Бранкаччи): на першому план колна Мадонни, на другому – немовля Христос руки Мадонни, на третьому-тулуб Мадонни, на четвертому – трон, св. Профльне зображення було прийнято у флорентйському портрет того часу. П39та "Ронданн", розпочата через 55 рокв псляпершй, була останньою його роботою. «. Грландайо удосконалив передачу повтряно перспективи. характерн захоплення проблемами перспективи, прагнення до пластично ясного побудови людсько фгури (твори А. дель Верроккьо, П. Уччелло, А. дель Кастаньо н. ), а для багатьох майстрв – особлива натхненнсть нтимно-лрична споглядальнсть (живопис Б. Гоццол, Фра Анджелко, Флппо Лпп, Боттчелл, Про д Козмо н. ).
сказав м Пилат: «Оце Чоловк. » Тод первосвященики й служба закричали: «Розпни, розпни Його. » Пилат каже до них: «Взьмть Його, розпнть бо я не знаходжу в Ньому провини. Ранн твори майстра (стату пророкв для бокового порталу флорентйського собору, 1406-1408) ще вдзначен готично скутстю форм, подрбнено дробностью лнйного ритму. Вазар, живописц А. Бронзино, Я. Понтормо). конографчна схема тут збережена, три фгури злит в тривимрну, правильно побудовану прамду.
Така, наприклад, його картина «Поклонння волхвв», в якй у вигляд волхвв представлен члени смейства Медч х наближен. Середньовчна конографя сюжету зазвичай менуться «Св. Дарування кони – свдчення особливих стосункв мж людьми. Вс дослдники згодн з тим, що вона цлком виконана Мазаччо. Одна з трьох статуй – Мадонна з дитям.
Форми завжди прекрасно передан, особливо природа схоплена з вражаючою правдою. Слдом за Флппо Брунеллески розвивав античн мотиви в архтектур. Смоне Мартн найбльшим снськ художником першо половини XIV ст.
Двер складаються з десяти панелей, на яких зображен сцени з Старого Завту.
в той же час ця школа, що склалася в особливо. Технчн прийоми в стенопсних роботах Грландайо викривають небувале досконалсть. Хресний шлях – дорога страждань, життя, повне стйко перенесених лих. Вся складнсть суперечливсть флорентйсько культури кнця 15 столття знайшла вираження у творчост найяскравшого художника цього часу Сандро Боттчелл (1444-1510).
Працював на свой батьквщин в Феррар, один з великих майстрв феррарсько школи. Позу грко плаче ви Мазаччо явно запозичив у скульптури яка уособлювала Утримання, виконано Джованн Пзано для кафедри пзанського собору. Праворуч вд постат Христа у молитовнй поз подано особу у кардинальському вбранн. Ця яскравсть образв поднуться в зрлих творах художника з якоюсь хворобливою надломленстю.
Виразний запиту жест лво руки. Адам зображений гршником, що не втратила сво духовно чистоти. Лоренцо був одним з таких «освчених тиранв». У 17 ст. Тому можна бачити на його картинах рчки, мости, камен, рослини, плоди, дороги, поля, замки багато ншого.
Ecce Homo – «се людина», буквально «Ось людина», «це людина». другим провдним майстром Феррари був-Франческо дель Косса (ок. 1436-1478гг). З великою охотою писав вн ландшафти, як вн вдтворював точно з натури. До Мкеланджело Донателло залишався найбльшим флорентйським скульптором, можливо, найсмлившим впливовим художником Ренесансу.
Працював у Флоренц, а також в Сн (1416-1417), Венец (1424-1425) Рим (до 1416 близько 1430). Ймоврно, тому вони прозвали «Райськими». Другим провдним майстром Феррари був-Франческо дель Косса (ок. 1436-1478гг).
Картини його залишають двосте враження. У 1520- рр. Головним твором цих рокв «Пта» («Оплакування Христа») у Римському собор (в Петра, виконана за замовленням абата Сен Ден – французького посланника при Ватикан).
Грландайо володв дивовижною здатнстю легко точно схоплювати зовншнй вигляд людей речей. Крм того, вн вважаться засновником школи, що створила Мкеланджело Буонаротт. чия голова лежить бля його нг. У ньому вдчай, питання. Цей подарунок не лежатиме в шаф, його неможливо забути.
В особ розпзнали Карло Борромео10. Вн виконав ряд портретв, в яких безпосереднсть спостережень поднуться з глибокою людянстю образв (Ддусь онук, близько 1490, Лувр, Париж Портрет Джованни Торнабуон, 1488, Музей Тссен-Борнемца, Мадрид). Вн виконав ряд портретв, в яких безпосереднсть спостережень поднуться з глибокою людянстю образв (Ддусь онук, близько 1490, Лувр, Париж Портрет Джованни Торнабуон, 1488, Музей Тссен-Борнемца, Мадрид). Поллайоло. Оголене тло Христа контрасту з пишними, багатими свтлотнню одягом Богоматер. Деяка скрутнсть х композиц пояснються як наслдуванням традицй середньовчно пластики, так специфчною формою рельфв, укладених в чотирипелюстков (квадрфольние) обрамлення. Незавершена, вона стала для Мкеланджело вдбитком його смерт.
Спввдношення фгур таке, що вони утворюють низький трикутник, точнше, кончну структуру. Одночасно з спорудженням купола, в 1419-1444 роках Брунеллески керував будвництвом притулку для сирт – Виховного будинку (Оспедале д Санта Маря дель Инноченти), який по праву вважаться першим памятником стилю Ренесанс в архтектур.