ред. ). У листопад 1934 року Зелгман був прийнятий Андре Бретоном в ряди сюрреалстичного руху. Все сво життя Дал був на виду, залишаючись при цьому одню з найбльших загадок столття. Мета Магртта, за його власним визнанням, змусити глядача замислитися.
Танг нколи не навчався живопису. У сучаснй архтектур нема якогось одного провдного напряму. Розкриваючи проблематичнсть зорового сприйняття люзорного зображення, Магртт вдався до символв дзеркала, очей, вкна, сцени завси, картини в картин («Фальшиве дзеркало», 1935, приватна колекця «Неприпустиме вдтворення», 1937, Роттердам, Музей Бойманс ван Беннгена «Доля людська», 1933, Вашингтон, Нацональна галерея мистецтва «Ключ до полв», 1936, Мадрид, Музей Тссен-Борнемса «Прогулянка Евклда», 1955, Мннеаполс, нститут мистецтв «Чудовий свт», 1962, приватна колекця).
В цей же час Почалося формирование теч в Брюссел, представником которого и ставши Рене Магртт Нарвн з Марселем Лекамтом, Андре Сур, Полем нуже и Камлем Геманс. До початку 80-х рр. Полотна, написан сюрреалстами, не могли бути породженням н добра, н зла.
– это теленок, это квадрат, это цветок. В. Паален також автором ряду есе, в яких виклада сво бачення мистецтва у форм «тотемний свтово гармон», подбна до просторово структурностью ндансько живопису американського пвнчно-захдного узбережжя. Пзнше викладав графчне мистецтво в Нью-Йорку. Тому не дивно, что сюрреалзм розввався в двох концептуально рзнх напрямку. Коли вн був пдлтком, його мати втопилася у рчц.
У листопад 1929 роц вн вдвду виставку робт Ганса Арпа, в грудн того ж року – Макса Ернста. У 1930 роц Зелгман намагаться виробити свй особливий стиль, на основ кубзму. Див. Найбльш поширеним типом будвель громадського призначення в Захднй вроп т (що йдуть вд технцизму Л. Мс ван дер Рое), художнй образ яких можна було б визначити як «скляний паралелеппед»: прямокутний металевий каркас з навсними скляними стнами-огорожами, як не несучими опорами (контора фрми Тссен в Дюссельдорф, архтектори Г. Хентрк Г. Петшнгг, 1957-1960).
Його поширення як теч вдноситься до 60-м рр. Перший етап стор Баухауза-вищо школи будвництва художнього конструювання – повязаний географчно з Веймаром (1919-1925), другий-з Дессау (1925-1932). Вдомий цикл робт художника, в яких вн пд звичайними предметами пише: це не вн. Ернста забрали в армю, привласнили чин лейтенанта послали в артилерю картографом. Стало правилом використовувати спортивн споруди як унверсальн трансформуються зали.
сформувалося цлий напрям майже професйних майстрв Г. Стали вдом хн справжн мена, до цього прихован пд псевдонмами (CRASH, NOC 167, FUTURA 2000, LEE, SEEN, DAZE). в США, в вроп, а потм в усьому свт.
Враження дитинства юност Танг, повязан з морем, зробили певний вплив на його творчсть. Творчий безлад – це не про педантичного Магртта. У тридцят роки проходить багато персональних виставок Миро в Париж, Нью-Йорку Лондон. Вдомий цикл робт художника, в яких вн пд звичайними предметами пише: це не вн.
С кушетки точно так же спадают платье и накидка, но вместо молодой женщины у Магритта в центре сюжета гробы – в одном случае согнутый пополам (Перспектива мадам Рекамье Давида, 1951), а в другом – грациозно сидящий (Перспектива мадам Рекамье Жерара, 1950). Фуко Это не трубка. Одна з вдомих його работ опудало жака. Працювати так, як вн працював ранше, було вже не можна.
Його книги, так як «Тамне життя Сальвадора Дал, написане ним самим» або «Щоденник одного геня», лише трохи вдкривають завсу тамниц, народжуючи у читачв все нов нов питання. Так, шекспрвський Меморальний театр в Стредфорд на Айвон (архтектор Елзабет Скотт, 1932), облицьований цеглою рзних колрних градацй оброблений в нтерр рзними породами дерева, при загальнй композиц обсягв, характерною для архтектури функцоналзму, ма романтичний поетичний образ, вльний вд будь-яко стилзац органчний англйсько зодчества. Так чи накше, але одруження, очевидно, стала головним порятунком Магртта вд зневри. Подбн мста з населенням не бльше 32 тис. Мсто як тако взагал не потрбен, бо сучасна технка да в розпорядження людей швидксний транспорт, а вдома у кожного телевзор (теоря американського архтектора В. Гоена). Хтами виставки були так роботи: «Антропофльскй стрчковий глист», «Флюдоскептрк розвиту з Гандерсхайм» Бааргельда «Оригнальний рухомий рельф. У Мексиц художник, паралельно сво дяльност видавця теоретика мистецтва, займаться свом, розвинувся з фумажа (Fumage) напрямком («Spaciales»), яким вн вража художню громадськсть США в 1945 роц, на виставц в нью-йоркськй галере Art of this Century: полотнами, повними просторовост дофгуратвной фази мистецтва.
У Боннському унвер вн вивчав флософю, психологю сторю мистецтв. Вольфганг Паален (1905- 1959) – австрйський мексиканський художник – сюрреалст теоретик мистецтва.
Тепер все частше в центр мста залишаться лише адмнстративний вузол. У правильно побудованй перспектив виникають парадоксальн перетинання, що зрвнюють тверд тла просторов промжки мж ними («Достоврнсть проблу», 1965, Вашингтон, Нацональна галерея мистецтва). Первая его выставка в 1927 году была раскритикована.
Рене Франсуа Гслен Магртт (1898- 1967) – бельгйський художник-сюрреалст. Магртт, Рене (Magritte, Ren) (1898-1967), бельгйський художник, один з видних сюрреалств. Нацистська окупаця Бельг найсильншим психчним стресом для художника. Так була створена колекця ювелрних виробв, яка зараз представлена у фонд «Гала – Сальвадор Дал». У гр вдбиттв, у зставленн образв «зовншнх» «внутршнх», явних прихованих проявився спецальний нтерес художника до гносеологчних психологчних проблем.
Творчсть Дал випереджало час, вн став визнаним генм ще за життя. Створивши свй вдомий диван-губи, Дал почав родоначальником поняття «портретна мебл». Багато сприяв поширенню принципв функцоналзму Шарль Едуард Жаннере, бльш вдомий в стор як Ле Корбюзь (1887-1965), який почав свй творчий шлях ще з кубстами, разом з Озанфаном, що уособлював його останнй етап – орфизм (див. Псля другого вдкриття перед входом зявилися, як прапор над Рейхстагом в 45-м, плакати «Дада перемага» «Дада розмножуться». Известен цикл работ художника, в которых он под обычными предметами пишет: это не он.
Ким став Дали для вас. У 1927-1930 жив у Франц, де включився у дяльнсть обднання сюрреалств.
в 70- рр. ОП-АРТ (Англ. Приклад: пирг К. Олденбурга, зображений рзними варантами. Розвиток технки в середин особливо в другй половин XX ст. Фльми (найвдомший – «Андалузький пес»), створен за участю Сальвадора Дал, стали хрестоматйними прикладами сюрреалстичних творв. Видиме завжди хова за собою ще одне видиме.
Народилися крайнощ теор. За власним визначенням автора, в завдання входило «дати простр мпровзац. У картинах Мартта обкти, морфологчно подбн, але вдносяться до рзних класв, обмнюються якостями або зливаються у гбриди («Компаньйони страху», 1942, Брюссель, приватна колекця «Пояснення», 1954, приватна колекця). У 1936-1994 роках роботи В. Пааль виставлялися в найбльших музеях Парижа, Нью-Йорка, Лондона, Мехко, Вдня, Сан-Франциско н. Курт Зелгман (1900 -1962) – швейцарський американський художник-сюрреалст, графк письменник. У початковй фаз сво творчост художник вдчув вплив неомпресонзму, потм експресонзму.
Свом ясно вираженим художнм виглядом будвля як би психологчно готу людей до польоту. Сон як джерело натхнення – це не все, що Ернст принс в сюрреалзм. (1927, Музей сучасного мистецтва, Нью-Йорк). Осб мали утворювати групи навколо великого мста (але не бльше 60 тис. Жителв», а в 1925 р. -проект реконструкц центру Парижа (так званий «План Вуазен»), що перетворю столицю Франц в комбнацю хмарочосв в поднанн з вльними просторами зелен складною мережею транспортних артерй.
Однак екстравагантна богемна среда, мабуть, не до вподоби художнику в 1930 роц вн, н з ким толком не попрощавшись, раптово повертаться до Брюсселя, де створю в наступн роки ряд свох знаменитих картин – «Доля людський», «Чорна магя», «Портрет», «Згвалтування», «Туга за домом». Футуризм, кубзм и дадазм мал Величезне Вплив на художника, но в 1923 году Рене Магртт Вперше Побачив роботу Джоржио де Крко «Псня любов». Так працю в основному Ганс Шарун (Шароун).
Тепер його картини визнан улюблен в усьому свт. Все они вызывали различные эмоции у разных людей. У 1927 роц влаштову свою першу виставку. Париж набрида, подружжя повертаться на батьквщину, до Брюсселя. Дезурбансти йшли вд теор Е. Хоуарда, висунуто ним ще в 1898 р в що стала всесвтньо вдомй книз «Завтра», – вд його де будвництва невеликих мст-садв з вльним плануванням, громадським парком в центр мста розмщеними в зелен адмнстративними культурного призначення будвлями, з житловими будинками ндивдуального плану, з не пдляга забудов кльцем сльськогосподарських територй навколо мста-саду.
В чем-то не соглашается с ними, считая себя «магическим сюрреалистом». Як у живописцв, скульпторв, графкв сучасност, в творчост архтекторв спвснують борються тенденц новаторськ консервативн. У 1927 роц влаштову свою першу виставку.
У 1934 роц вдвду в Брюссел виставку сюрреалств «Мнотавр», перевернула все попередн погляди Дельво на мистецтво. Це: Джаспер Джонс, К. Олденбург, Енд Уорхол, нш. Ернст надав цй нестандартнй тод технц нший сенс. Картина «заблукав жокей» (1926) ста для нього перепусткою в сюрреалстичну елту.
Названия картин Рене Магритта и их связь с изображением – тема для отдельного изучения. Функцоналзм був суперечливим архтектурним напрямом, що знайшло вираження в багатьох його крайнощах: в утилтаризм Бруно Таута, в технцизмом рацоналзм Л. Мс ван дер Рое. Нчний пейзаж мерехтить пд куполом денного неба («Царство свтла», 1954, Брюссель, Королвський музей витончених мистецтв). В практику 50-60-х рокв мцно увйшли «висяч покриття», «склепння-оболонки», рзко змнили уявлення архтекторв про обсяг простор розширили х творч можливост.
Ленд-арт (Вд англ. Магртт входить в спвтовариство дадаств, а незабаром створю сво перш сюрреалстичн роботи. Напрямок його творчост – абстрактне мистецтво. Вн захоплювався сучасною флософю, лтературою.
Секрет творв Магртта поляга в контраст мж чудово виписаними «гперреальнсть» предметами х дивними поднаннями неприродним оточенням. У 1967 роц Рене Магртт вмира вд раку пдшлунково залози, залишивши недописано новий варант сво, можливо, найвдомшо картини «мперя свтла». Во-вторых, сами картины Магритта не похожи ни на безумные сюжеты Сальвадора Дали, ни на причудливые пейзажи Макса Эрнста.
Реч ставали символами, стереотипами. Ця картина написана в стил сюрреалзм. в цьому списку почесне мсце займа Сальвадор Дал.
Таким чином Магртт знову нагаду глядачев про те, що образ предмета – не сам предмет. Париж надоедает и супруги возвращаются на родину, в Брюссель. У 1927 роц в галере «Кентавр» у Брюссел проходить його перша персональна виставка, псля чого подружжя Магрттв пережджа до Франц оселяться в мстечку Перро-сюр-Марн неподалк вд Парижа. У картинах Мартта обкти, морфологчно подбн, але вдносяться до рзних класв, обмнюються якостями або зливаються у гбриди («Компаньйони страху», 1942, Брюссель, приватна колекця «Пояснення», 1954, приватна колекця). Вдповд криються в назв Фальшиве дзеркало. Завдяки необмеженим матеральним можливостям тут втлюються де вписанности будвл в пейзаж, на найвищому технчному рвн виршуються проблеми комфорту (автоматика, акустика, свтлотехнка, радоелектронка та н. ) В останн роки значно менше уваги стало придлятися проблем масового житла, квартир багатоповерхового будинку, проекту кварталу, цлого поселення в порвнянн з ршенням образу ункально будвл.
В цьому ж роц пройшов грандозний ретроспективний показ картин художника в Нью-Йорку. Тут вн вдвду рзн художн школи з тим, щоб дзнатися бльше про сучасн напрямки в мистецтв. У 1956-1957 художник робить свою останню поздку в Париж в звязку з погршенням стану здоровя (31 березня 1958 року – нфаркт), з Наприкнц 1959 вн живе на свй ферм в Шугар Лоуф. Що для вас означа його творчсть. Поднання логчного художнього мислення, рацоналзму образност, можливо, нде так не проявляться, як у транспортних спорудах (розвязки великих мст, естакади, багатоярусн гараж т. П. ), Хоча саме транспортна проблема в сучасних мстах найскладншою, багато в чому невиршеною.
У счн 1938 роц його вступа до Академ модерну, в клас Фернана Леже, але незабаром покида. Залзобетонне плиткове перекриття головного операцйного залу другого поверху (180х45 м), що спираться на два ряди похилих плонв, нагадують, за влучним визначенням А. В. конникова, «ггантський тент» справля велике враження чтко висловлено тектоникой. У лютому 1929 року К. Зелгман прижджа в Париж. в Танг (1900- 1955) – французький американський художник-сюрреалст. Якост «попередньо напруженого» бетону дозволяють збльшувати прольоти перекриттв, що з особливим успхом застосовуться при будвництв моств, художнй образ яких в останн десятилття найбльш яскраво вдобража естетику нженерних споруд.
Так, «дея польоту» – не груба аналогя з реально птахом, а лише асоцаця з нею, «хвилююче вдчуття подорож», як визначив сво ршення сам автор, виражен в проект аеровокзалу поблизу Нью-Йорка, виконаному Ееро Саарненом в 1958 р (проект здйснено вже псля смерт зодчого). Магртт майстерно створював контраст мж чудово виписаними дивними барвами рреальних предметв природним оточенням, з цю метою вн активно використовував у свох полотнах символи дзеркал, очей, вкон («Фальшиве дзеркало» 1935, «Ключ до простору» 1936, «Прекрасний свт» 1962). Поп-мистецтво обовязково використову стереотипи символи. Гроппус.
У 1961 роц одну з картин художника придбав Музей американського мистецтва Утн («Fantoche», полотно, оля, 1961). мя його кохано стало прозивним, що символзу кохану. Так, нмецький архтектор Б. Таут в книз «Розпад мст» заперечу мста взагал, пропонуючи натомсть селища в 500-600 чоловк пд гаслом «земля-хороша квартира». Серя робт кнця 1920— початку 1930-х рокв, в яких елементарна картинка, що мту люстрац до абетки, супроводжуться суперечним йому написом, демонстру умовно-знаковий характер взуального образу («Порожня маска», 1926, Дюссельдорф, Художн збрання земл Пвнчний Рейн-Вестфаля Зрадництво образв, 1928—1929, Лос-Анджелес, Музей мистецтв «Ключ до сновиднь», 1930, Париж, приватна колекця).
Вот таким образом неудивительно, что сюрреализм развивался в двух концептуально разных направлениях. За ц роботи художник був удостоний почесного диплома паризького Товариства американстики. Сальвадор Дал (1904- 1989) – спанський художникь, графк, скульптор, режисер, письменник. надало архтекторам надзвичайна розматсть практичних можливостей художнх прийомв.
М., 1999). Вн ходив у музей робив там коп. Критики признают её неудачной и Магритт с Жоржеттой уезжают в Париж, где знакомятся с Андре Бретоном и вступают в его кружок сюрреалистов. Художник може не зобразити пирг, а розсяти люз, показати, що людина бачить по-справжньому. У чомусь не погоджуться з ними, вважаючи себе «магчним сюрреалстом». У 20-30-т роки склалися дв протилежн теор будвництва – урбанстична дезурбанстческая. Вн все життя писав картини в дальн там була деальна чистота.
Кажуть, що навть його майстерня не була схожа на типову студю живописця. У тому ж роц в лтературному журнал New Directions in Pose Poetry публкуться твр К. Зелгман «Terrestial Sun», присвячене герметизму окультизму. Знамените творння Райта «Будинок бля водоспаду», або «Будинок-водоспад» в Пенсльван). З Джорджией ОКф я Ернста порвнювати не буду, оскльки нчого про не не знаю. Таким чином, художник прагне показати приховану вд буденного погляду сутнсть речей подй. графт (Graffiti – в археолог будь видряпан на будь-яко поверхн малюнки або букви, вд тал.
нема, мабуть, жодно жнки, яка не знала б, як виглядають губи знаменито дружини Дали – Гала, адже саме вони обран в якост основно теми для флаконв чарвних чарвних ароматв, що випускаються пд брендом Salvador Dali. Вся сторя його життя – приклад любов вчно пристраст. Першими авторами графт. Одна з перших видатних робт Танг Мама, тато поранений. в одному з кварталв Штутгарта за його проектом побудован два житлових будинки («Ромео» «Джультта»).
Сходить до так званого «геометричного» абстракцонзму представником якого був В. Вазарел (з 1930 по 1997 р. Працював у Франц) – основоположник оп-арту. У 1947 роц на «вдступника» обрушуться Бретон вдлуча Магртта вд сюрреалстичного руху. Наиболее известные картины изображающие незнакомца – Голконда (1953) и, конечно, Сын человеческий (1964) – самая растиражированная работа Магритта, пародии и аллюзии на которую встречаются так часто, что образ живет уже отдельно от своего создателя. У жовтн вн органзову першу свою персональну виставку в Салон незалежних. Не випадково гравюрами Ернста, скажмо, були люстрован романи Б. Акунна про Фандорна – це як би масове чтиво супроводжувалося як би масово зопродукц, вибачте мен це совкове слово.
У 1940- роки художник був на вершин свого творчого шляху. Миро хоче внести в живопис сюрреалзм щось нове незвичайне. У 1930 р в робот «Зникаючий мсто» американський архтектор Ф. Л. Райт висунув проект деального поселення, де на кожну смю припада акр земл, головним заняттям людей ста землеробство, а сплкуються вони мж собою завдяки автомоблю. Саарнен прагнув до створення пластично форми, «в якй забезпечена безперервнсть всх архтектурних елементв». Бельгйський художник-сюрреалст (1898 -1967) прожив складне життя. У молодост йому довелося працювати на фабриц паперово продукц художником-рекламстом. Це дя – зримо, воно – як боротьба, тому назву Велика вйна вдтворю його змст з достатньою точнстю». XX ст. ) Етап розвитку абстрактного мистецтва.
Через це картини художника часто нагадують ребуси, але ребуси, як повнстю розгадати неможливо, так як вони ставлять питання про саму суть буття: Магртт весь час говорить про обманливост видимого, про його приховано тамничост, яку ми зазвичай не помчамо. Вид з легких смнадцятирчного курця»з«Нечуваною загрозою з повтря»Ернста. Прикладом може служити комплекс Ла Мюетт в Дранс пд Парижем (архтектори Ежен Бодуен Марсель Лодсом, 1930-1934).
Це ернстово кредо сходить, звичайно, до знаменито максими Лотреамона, яку так любили тод ще неснуюч сюрреалсти – «краса – це випадкова зустрч швейно машинки парасольки на операцйному стол». Абстрактний експресонзм пслявонний (Кн.
Незнакомцев могло быть двое или трое, они стояли спиной к зрителю или полубоком, а иногда – как, например, на картине High Society (1962) (может быть переведено, как Высокое общество – прим. Пзнше Миро захопила керамка. Один з найвдомших представникв сюрреалзму. Макс Ернст (1891- 1976) – нмецький французький художник, значуща фгура в свтовому авангард XX столття.
40-х – 50- рр. У свох картинах вн вдтворював свт фантаз сновиднь. Вс смороду вклкал Рзн емоц у рзнх людей. х однодумц: Гамельтон Р, Тон Китай як авторитету вибрали Курта Швтерса. Трохи ранше був опублкований манфест сюрреалств, а також було створено Бюро сюрреалств.
Особливо популярна трубка з пдписом Це не трубка. Велике значення мав той факт, що в Англ в цей час живуть втекли з нацистсько Нмеччини видатн представники цього напрямку В. Гроппус Е. Мендельсон (оголошений «бльшовицьким» Баухауз був закритий в 1933 р). У 1927—1930 роках жив у Франц, де включився у дяльнсть обднання сюрреалств.
Зокрема, вн став працювати в технц колажу. Це наслдок розчарування багатьох молодих архтекторв в «перебудову суспльства архтектурою». Багато його робт насичен лтературними алюзями флософськими метафорами («Велетка» У Париж система концептуально живопису Магртта остаточно сформувалася залишилася майже незмнною до кнця його життя.
Воно викликало до життя так проблеми, як спввдношення вертикалей (висотних) горизонталей (протяжних будинкв) спввдношення будвель з зеленими масивами проблеми використання матералв рзних фактур якост: вд полегшених, на кшталт алюмню рзних пластичних мас, плвкових синтетичних матералв, до випробуваного столттями дерева нарешт, проблеми полхром, особливо важлив при стандартизац сучасного будвництва. До першого вдгалуження можна смливо вднести Мро, Макса Ернста, Жана Арпа Андре Массона, в роботах яких основне мсце займали образи, плавно переходять у абстракцю. В останн роки життя шукання Шарун зосереджен були в основному на трьох архтектурних типах: житловий будинок (житловий квартал), школа театр, врнше, театрально-концертне примщення, -бо, на думку майстра, саме ц три типи мають найбльший вплив на духовне життя людей. Образи звичних, побутових предметв набували нового значення в очах сюрреалста Дал.
Напрямок оп-арту (оптичного мистецтва) зародився в 50- роки всередин абстракцонзму, хоча цього разу в ншому його рзновиди – геометричнй абстракц. Поп мистецтву властиво твр – люзя гри, поясню суть обкта. Магртт, однак, скоро, псля скандалу навколо «варварсько», вкрай натуралстично картини «Пожирач птахв», повертаться до сво звично манери незабаром входить в коло найдорожчих авторв сучасного мистецтва. Ц «Сте-жарден» мислилися як самостйн промислов робтнич селища або як велик житлов комплекси в передмстях великих мст.
У картинах митця постйно присутн вдчуття напруженост тамничост («Компаньйони страху» 1942, »Пояснення» 1954, «Букет слз» 1948) нчний пейзаж блищить пд освтленими денним свтлом небесами («мперя свтла» 1954). Тому не дивно, що сюрреалзм розвивався в двох концептуально рзних напрямках. Також йому довелося працювати оформлювачем шпалер.
Ми будемо рад вашим вдповдям в Гостьовй книз. Але мсто-сад на практиц перетворювався або в мсто-спальню, або в розкшн влли багатих людей. Калиграмма – тавтология, она захватывает вещи в ловушку двойного начертания. Критики визнають невдалою, Магртт з Жоржеттою дуть у Париж, де знайомляться з Андре Бретоном вступають в його гурток сюрреалств.
Во-первых, он скептически относился к едва ли не главному увлечению всей группы Андре Бретона – психоанализу Фрейда. Саме цею момент ставши вдправною точкою для розвитку сюрреалста Рене Магртта. Именно этот момент стал отправной точкой для развития сюрреалиста Рене Магритта. У 1964 роц проходить його грандозна виставка в Музе сучасного мистецтва в Нью-Йорку, на якй вн отриму «офцйне прощення» вд «деолога сюрреалзму» Андре Бретона: «В усьому, що зробив Магртт присутнй те, що Аполлнер назвав«востину здоровим людським розумом», властивим лише самим великим поетам». Багато його робт насичен лтературними алюзями флософськими метафорами («Велетка» В 1926 Магртт створю сюрреалстичну картину Втрачений жокей, яку вважав свою першою вдалою картиною такого роду.
Ще вн ходив на виставки дивився, що роблять справжн художники. У картинах Магртта обкти, морфологчно подбн, але вдносяться до рзних класв, обмнюються якостями або зливаються у гбриди («Компаньйони страху», 1942, Брюссель, приватна колекця «Пояснення», 1954, приватна колекця). У 1927-1930 жив у Франц, де включився у дяльнсть обднання сюрреалств. Миро проте вдрзнявся вд нших сюрреалств рзномантнстю життрадснстю полотен.
Схоже, нам доведеться змиритися з ще одним варваризмами в росйськй мов. Особливо популярна трубка з пдписом «Це не трубка». Також добре вдома його живопис, де вн використовував фотограф Кенед. Особенно популярна картина «Вероломство образов», на которой изображена курительная трубка с подписью «Это не трубка». надати свободу вибору». Розкриваючи проблематичнсть зорового сприйняття люзорного зображення, Магртт вдався до символв дзеркала, очей, вкна, сцени завси, картини в картин («Фальшиве дзеркало», 1935, приватна колекця «Неприпустиме вдтворення», 1937, Роттердам, Музей Бойманс ван Беннгена «Доля людська», 1933, Вашингтон, Нацональна галерея мистецтв «Ключ до полв», 1936, Мадрид, Музей Тссен-Борнемса «Прогулянка Евклда», 1955, Мннеаполс, нститут мистецтв «Чудовий свт», 1962, приватна колекця). К первому ответвлению можно смело отнести Миро, Макса Эрнста, Жана Арпа и Андре Массона, в работах которых основное место занимали образы, плавно переходящие в абстракцию.
В 1916 году Рене Магритт поступил в брюссельскую Академию искусств, где познакомился со своей будущей музой и женой Жоржетой Бергер. Ернст почав працювати по-новому. Обидв ц виставки вдкрили для молодого художника сюрреалстичне мистецтво. В 1927 влаштову свою першу виставку. Картина зображу жнку, одягнену в стил початку ХХ столття, обличчя приховано букетом квтв.
Рене Магритт довольно часто комментировал свои картины, но одну из самых загадочных – Влюбленных (1928) – оставил без объяснения, предоставив простор для интерпретаций искусствоведам и поклонникам. дея мст-садв була особливо близька англйською архтекторам (враховуючи англйський смак, прихильнсть англйцв до окремих котеджв, до неодмнного саду при житло). Струм формувалася масова культура. Дельво був одним з найбльш успшних сюрреалстськими художникв, незважаючи на те, що нколи офцйно не перебував в сюрреалстськими рус. Просторов залзобетонн конструкц використовуються як крив (параболи, елпси, «висить седловидная форма» та н. ), Що створюють новий естетичний образ.
Разом з вдчайдушними людьми Арпом Бааргельдом вн створив в Кельн потужну групу дада. Багато його робт насичен лтературними алюзями флософськими метафорами («Велетка» У 1927-1930 жив у Франц, де включився у дяльнсть обднання сюрреалств. Мо картини просто виявляють таке положення речей безпосереднм несподваним чином.
Спввдношення функцонального та художнього знаходить вираз у громадських спорудах. на вагонах нью-йоркського метро, а потм на стнах громадських будвель, магазинних жалюз. Незбагненний фалчний обкт праворуч можливо представля батька, що випуска, наслдуючи приклад деяких пораненим морським створнням, сру хмару, мати представляться зелено фгурою, в центр рухливий немовля – в образ квасоляного обкта (Саймон Вльсон, Живопис сюрреалзму, 1975).
Його друг, поет Жак Прюво, ввв його в коло сюрреалств. Однако небо Магритта нельзя перепутать с чьим-то другим – чаще из-за того, что на его картинах оно оказывается отраженным в причудливых зеркалах и огромных глазах, наполняет контуры птиц и вместе с линией горизонта из пейзажа незаметно переходит на мольберт (серия Человеческий удел). Опять рекламные работы, Рене и его брат открывают агенство. Ц роботи художника, що зображують фантастичн «тотемний» ландшафти, написан в 1936-1939 роках, зробили його мя вдомим.
У 1926 роц Магртт створю сюрреалстичну картину «Втрачений жокей», яку вважав свою першою вдалою картиною такого роду. ред. ) – художник обозначал лишь контур мужчины в котелке, наполняя его облаками и листвой.
Дал працював з паранодальним маренням. Перебг продовжу рацоналстичну лню технцизму (модернзм). Вн проводить замучений постйним страхом репресй за сво «лвацтво» (Магртт деякий час був членом Компарт, звдки, правда, швидко ретирувався), а ще краще – «дегенеративне мистецтво». Серя робт кнця 1920 — початку 1930-х, в яких елементарна картинка, що мту люстрац до абетки, супроводжуться суперечним йому написом, демонстру умовно-знаковий характер взуального образу («Порожня маска», 1926, Дюссельдорф, Художн збрання земл Пвнчний Рейн-Вестфаля Зрадництво образв, 1928—1929, Лос-Анджелес, Музей мистецтв «Ключ до сновиднь», 1930, Париж, приватна колекця).
И, тем не менее, существует привычка речи: что на этой картинке. Складно виршен просторов звязки квартир мж собою (на одному поверс х планування нде не повторються, широко застосовуться неправильно форми кмната), а також двох будинкв один з одним з ландшафтом. Пзнше зявилися «Великий Париж», «Великий Нью-Йорк» т. Д. Стар мста розвивалися вд центру до перифер з поступовим зниженням щльност населення до околиц. У будвл нема жодно строго геометрично форми, не кажучи вже про окружност або прямому кут.
Миро – з архетипами свдомост типу юнговских. Класичний приклад цього напрямку-будвля Баухауза в Дессау (архтектор В. Гропус, 1925-1926).
З цього моменту вн — сюрреалст. Перша його виставка в 1927 роц була розкритикована. Його походження повязують з масовою появою графт. Ернст же працював з сном. Нчний пейзаж мерехтить пд куполом денного неба («Царство свтла», 1954, Брюссель, Королвський музей витончених мистецтв). Прикладом може служити творчсть фнського архтектора А. Аалто, американського Ееро Саарнен.
Нчний пейзаж мерехтить пд куполом денного неба («Царство свтла», 1954, Брюссель, Королвський музей витончених мистецтв). Поп мистецтво (поп-арт) втлило в соб творч шукання нових американцв, як спиралися на творч принципи Дюшана. Мета Магртта, за його власним визнанням, змусити глядача замислитися.
Втм, деяк сучасники розглядали цей нещасний випадок як ретельно замасковане самогубство. Сам термн ще в 20-егг ввв нмецький мистецтвознавець Е. фон Зюдов (E. поп арт.
У правильно побудованй перспектив виникають парадоксальн перетинання, що зрвнюють тверд тла просторов промжки мж ними («Достоврнсть проблу», 1965, Вашингтон, Нацональна галерея мистецтв). XX ст. Причому, це сон людини, який ввбрав сувору реальнсть масово культури. Несподвано грянула вйна. У червн 1938 року Зелгман здйснили подорож по Канад Алясц.
В мя «де безперервност» Райт закликав до вдмови вд ордерних принципв: вд плястр, колон, балок, карнизв, антаблементом. Сучасн архтектори працюють як над виршенням образу окремого будинку, так мста в цлому. Саме його роботам властива точна передача свтлотн ретельна манера письма – щльн предмети мають вдчутно прозорстю, тверд ж розткаються, масивн обмн фгури набувають легксть невагомсть, а несумсн можуть зднуватися водино. нод будвля стилизуется пд природн форми: дерево, бджолиний вулик т. Д., Бо, на думку прихильникв «органчно архтектури», «бологчнсть» нада мальовничсть, романтизм архтектурному образу. Таким чином Магртт знову нагаду глядачев про те, що образ предмета – не сам предмет.
У повонн роки вн досить часто влаштовував виставки свох полотен разом з ншими художниками-сюрреалстами. Знову рекламн роботи, Рене його брат вдкривають агенство.
Його пристрасть виявлялася в усьому. Що автор хоче цим сказати. Розкриваючи проблематичнсть зорового сприйняття люзорного зображення, Магртт вдався до символв дзеркала, очей, вкна, сцени завси, картини в картин («Фальшиве дзеркало», 1935, приватна колекця «Неприпустиме вдтворення», 1937, Роттердам, Музей Бойманс ван Беннгена «Доля людська», 1933, Вашингтон, Нацональна галерея мистецтва «Ключ до полв», 1936, Мадрид, Музей Тссен-Борнемса «Прогулянка Евклда», 1955, Мннеаполс, нститут мистецтв «Чудовий свт», 1962, приватна колекця). Територальне планування по районам, освоння великих порожнх територй для мст-супутникв виклика до життя безлч нових проблем: збереження природних багатств, вибр прокладки трас та н. В 30-40-х роках в Англ, динй кран, що збергала в архтектур сторичн стил (неоготику, неокласику н. ), перемага функцоналзм континентально вропи. У 1946 роц Танг емгрував в США.
Його картини називають ребусами, загадками. Аеровокзал поблизу Вашингтона, створений за проектом Сааринена в 1963 р, простий рацональний як за функцональним, так по обмно-просторовим ршенням (чткий подл прибувають вдлтають пасажирв, прийому видач багажу, замна перехдних галерей, що ведуть до лтакам, салонам- автобусами на 90 осб з рухомим рвнем пдлоги в залежност вд стат вокзалу висоти кабни лтака). х спльне твр 1918 р «Псля кубзму»), один з найбльших архтекторв XX ст., який внс принципово важлив як функцональн, так формально-естетичн ршення, пд знаком яких архтектура розвивалася протягом десятилть, а вд багато чого не вдмовилася до цього дня.
В 1926 году перешел на работу в галерею Сенто, заключив контракт. Хтось з нас знайшов в його роботах загадку, яку хочеться розгадати, хтось – натхнення. Вс вони викликали рзн емоц у рзних людей. Поль Дельво (1897- 1994) – бельгйський художник, видатний представник сюрреалзму.
У 1958-1962 його роботи неодноразово виставлялися в рзних музеях картинних галереях США (в Нью-Йорку, Мннеаполс н. ). м йдуть численн виставки його робт у Франц Англ, в 1935 – в тал та Париж. французький проект), надводних (японський проект), мостових (на мостах над водою, американський проект), «динамчного мста» («даполс» грецького архтектора К. Доксадса). У 1926 роц перейшов на роботу в галерею Сент, уклавши контракт. Безмятежное небо служит фоном незнакомцу в котелке (Декалькомания, 1966), заменяет серые стены комнаты (Личные ценности, 1952) и преломляется в объемных зеркалах (Элементарная космогония, 1949). Он вносит смуту во все традиционные взаимоотношения между языком и образом. Саме цей момент став вдправною точкою для розвитку сюрреалста Рене Магртта.
У 1922 роц одружуться на Жоржетт Берже. У США вдносини мж Бретоном Зелгманв зпсувалися (особливо з 1943 року), псля повернення Бретона в 1945 роц мж ними стався остаточний розрив. Створення ггантських нових мст (правда, не в вроп, а в основному в Латинськй Америц, наприклад Сан-Паулу або Бразила в Бразил) – свдчення високо професйно культури, художньо майстерност у виршенн обмно-просторово забудови. Самим же потужним дянням кельнсько групи була знаменита виставка «передвесняного дада» в квтн 1920 року з входом через чоловчий туалет голою нимфеткой в зал, яка чита матюки врш. Вн захоплювався сучасною флософю, лтературою. С этого момента он – сюрреалист.
У гр вдбиттв, у зставленн образв «зовншнх» «внутршнх», явних прихованих проявився спецальний нтерес художника до гносеологчних психологчних проблем. Серя робт кнця 1920 – початку 1930-х, в яких елементарна картинка, що мту люстрац до абетки, супроводжуться суперечним йому написом, демонстру умовно-знаковий характер взуального образу («Порожня маска», 1926, Дюссельдорф, Художн збрання земл Пвнчний Рейн-Вестфаля Зрадництво образв, 1928 – 1929, Лос-Анджелес, Музей мистецтв «Ключ до сновиднь», 1930, Париж, приватна колекця). Вдомий як автор дотепних разом з тим поетично загадкових картин. von Sydow) для позначення деяких аспектв мистецтва експресонств.
З цього сплаву Ле Корбюзь зумв створити совершенно самостйний образ, протиставивши школ Мисан не тльки нш принципи, але нш форми (передусм замсть металоскляних призм важку пластику залзобетону). Цель Магритта, по его собственному признанию, — заставить зрителя задуматься. Поки вн цим займався, в Цюрху утворився дадазм. У червн 1941 року в Нью-Йорк прижджають разом з своми смями А. Бретон Андре Массон. Чоловк).
Досить згадати «пять принципв» Ле Корбюзь: будинок на стовпах, сад на плоскому даху, вльне планування нтерру, горизонтально-протяжн вкна, вльна композиця фасаду. Таким образом, Магритт снова напоминает зрителю о том, что образ предмета— не сам предмет. Минуле столття подарувало свтов клька загадкових генв. У гр вдбиттв, у зставленн образв «зовншнх» «внутршнх», явних прихованих проявився спецальний нтерес художника до гносеологчних психологчних проблем.
Але Корбюзь нколи не абсолютизував функцоналзм (в якйсь мр таким соб промжним явищем мж модерном функцоналзмом зявився стиль, який висловився найбльше в оформленн нтерру, в костюм, мод, начиння – «Ар Деко», що виник псля виставки «Декоративне мистецтво» в Париж в 1925 р сумш неокласицизму, модерну, вдгомонв дягилевських «Росйських сезонв», екзотики Сходу – при превалювання прямих лнй жорстко конструкц функцоналзму Баухауза).
Футуризм, кубизм и дадаизм имели огромное влияние на художника, но в 1923 году Рене Магритт впервые увидел работу Джоржио де Кирико «Песня любви». Звдси нша назва «пульверзаторной мистецтво» – Spray-art. Можливо, реакцю на переживання вйни його вдхд у 40-т роки вд принципв сюрреалзму «штампування» картин a la Ренуар. Помер Танг в 1955 роц. «Технка колажу – це систематичне пояснення випадкових або штучно спровокованих зустрчей двох бльше далеких одна однй предметв в совершенно невдповдному для цього в даний момент мсц – плюс скра поез, яка проскаку при зближенн двох цих реальних предметв». Чому таке поднання. Небо с плывущими по нему облаками – настолько повседневный и употребляемый образ, что сделать его визитной карточкой какого-то конкретного художника кажется невозможным.
В 1926 роц Магртт створю сюрреалстичну картину «Втрачений жокей», яку вважав свою першою вдалою картиною такого роду. Жоан Мро--Ферра (1893- 1983) – каталонський (спанська) художник, скульптор графк. За пропозицю Г. Арпа Зелгман в 1931 роц ста членом авангардистсько групи Креативна абстракця (Abstraction-Creation).
Мистецтво ж як майстернсть не вивчав. Тут К. Зелгман провв ряд дослджень тотемного культу серед нданцв Тихоокеанського узбережжя. Полотна, напсан сюрреалстам, не могли бут породженням н добра, н зла. З тих пр поняття абстрактного експресонзму змцнилося за досить широким, стилстично технчно строкатим полем абстрактного живопису (а пзнше скульптури), що отримала бурхливий розвиток в 50- рр.
У 1956-1960 рр. Ще в 1944 р першим прикладом виршення проблеми разуплотнения великих мст завдяки мст-супутникв послужив проект «Великого Лондона». Магритт выстраивает калиграмму, а затем ее демонтирует. На нй було представлено його один з перших енвайронмент: на вкритй дубовим листям поверхн, в поглибленн – ставок з ллями, на берез якого знаходиться манекен, одягнений в фантастичн шовков шати з кажаном над головою.
Серя робт кнця 1920— початку 1930-х, в яких елементарна картинка, що мту люстрац до абетки, супроводжуться суперечним йому написом, демонстру умовно-знаковий характер взуального образу («Порожня маска», 1926, Дюссельдорф, Художн збрання земл Пвнчний Рейн-Вестфаля Зрадництво образв, 1928—1929, Лос-Анджелес, Музей мистецтв «Ключ до сновиднь», 1930, Париж, приватна колекця). нтернацональному стилю конструктивзму функцоналзму Корбюзь Мс ван дер Рое (з «легко руки» якого весь свт наповнений будинками з навсними скляними стнами плоскими дахами типу готелв «Хлтон») як би протистоть «органчна архтектура» Ф. -Л. 27 вересня 1939 року вдбулася в галере Нрендорфа перша в США виставка робт Зелгман. У цьом напрямку працював Сальвадор Дал, Який деальнм представником академчного живопису. Вд органчно архтектури Райта, яка проповду, як уже говорилося, звязок з природою, звернення до людсько ндивдуальност («в свт ма бути стльки типв будинкв, скльки ндивдуумв»), вдштовхуться архтектура, що протистоть нвелю стандартизац життя, але в умовах сучасного суспльства доступна тльки певним соцальним верствам. У 1929 р американець Барр застосував його для характеристики раннх робт Кандинського, а в 1947 р назвав «абстрактно-експресонстську» роботи Вллема де Куннга Поллока.
Вн захоплювався сучасною флософю, лтературою. Бографи Магртта вважають, що Жоржетт, з яко 15-рчний Рене познайомився на ярмарковй карусел в Шарлеруа, не тльки в якост дружини, але фзично була диною жнкою в його житт, що для багатьох додатковим доказом «мщанства» художника. Так, в XX в. одночасно почалося, з одного боку, прославляння механзованого стандарту побуту, а з ншого – боротьба з ними. У правильно побудованй перспектив виникають парадоксальн перетинання, що зрвнюють тверд тла просторов промжки мж ними («Достоврнсть проблу», 1965, Вашингтон, Нацональна галерея мистецтва). Полотна, написанные сюрреалистами, не могли быть порождением ни добра, ни зла.
Людина використовуючи той чи нший товар, показу свою приналежнсть певно соцально верстви. Вн знову повнстю присвячу себе живопису, а, побачивши в 1923 роц репродукцю картини Джорджо де Крко «Любовна псня», кардинально змню сво уявлення про мистецтво.