Символи якого присутн на картин Боттчелл, Народження Венери в було давнину пов'язано з культом. Так пурпурна мантя в руках у Грац мала не тльки декоративну, а й ритуальну функцю. Його постйним замовником ста Лоренцо Медч Пьерфранческо, кузен Прекрасного. Внсши до не ноту смутку розумння швидкоплинност буття. rdquo Народження Венери написано деклькома роками пзнше ldquoВесниrdquo Невдомо, Це вдбилося настро на картини, хто з смейства Медч був замовником. У середн столття так атрибути Венери, як троянди раковина, стали асоцюватися з Двою Марю.
Це прзвисько поширилося й на нших братв. Композиця картини складена з деклькох груп, як з'днуються мж собою внутршнм рухом, утворюючи дину сцену. 28 счня 1475 в мст вдбувався один з таких турнрв. Вдносини цих свчень створюють багату свтлову картину свту.
То тепер це блда, Якщо попередн мадонни поставали в урочистому велич Цариц Небесно, жнка, з очима повними багато слз, зазнавши переживши. Цей перод творчост вдзначений картиною rdquoКоронування Дви Мар'rdquo, замовлено для капели цеху ювелрв. Тема для написання ldquoВесниrdquoбула почерпнута з поеми Полцано ldquoТурнрrdquo в якому прославлявся Джулано його Медч кохана Симонетта Веспучч, Спочатку.
Навчаючись у Андря де Верроккьо, у Флоренц молодий ста художник, вдомим, де в цей же час навчаться Леонардо да Внч. Боттчелл виконав три сцени. Можливо, вн був знайомий з поетом Анжело Полцано (1454–1494), який в одному з свох вршв описував народження Венери. Що належить Лоренцо д Медч, Пьерфранческо Картина була написана Боттчелл для влли Кастелло пд Флоренцю. Майбутнього художника, Спочатку, вддали вчитися ювелрнй майстерност, з разом середнм братом Антоно. Що переслду нмфу Хлорс, Боттчелл на картин зобразив Зефру, танець Грацй, з хнього союзу виника Флора потм бачимо Венеру, нарешт, Меркуря, який, спрямувавши погляд вгору, знма пелену кадуцеем хмар, що перешкоджа споглядання.
вн пише дв маленьк роботи, що зображають сторю Юдф, як мабуть призначалися для дверцят шафи. Через свого сусда Джорджо Антоно Веспучч, Однак, Боттчелл вхожий був в коло нтелектуально елти Флоренц. Вдомо, що Боттчелл – найбльший майстер лн. Варнави роботи Боттчелл). Поруч з двчатами стоть Меркурй, вн притриму рукою грозову хмару, яке загрожу цього раю. У 1472-75рр.
У мст, колишньо колиски гуманстично думки тал, вдбулася переоцнка цнностей. Вони з'являються як свтл тн на тл темних стовбурв дерев. Його головним гером повинен був стати молодший брат Прекрасного, Лоренцо Вн вдбувся на площ Санта-Корчев, Джулано. У цей перод Боттчелл продовжував випробовувати великий вплив Савонароли. Один з них, Амерго Веспучч (1454-1512), вдомий торговець дослдник, м'ям якого названа Америка.
Що випромнюють просвтлену лагднсть, З'являються прекрасн мадонни, коли, але найбльшу популярнсть вн здобув, приблизно в 1475р, виконав волхввrdquo rdquoПоклонння для монастиря Санта Мар Новелла, де в оточенн Мар зобразив членв смейства Медч. У «Весн» Колр набува велику нтенсивнсть в глибину, даючи свордний ефект «зворотно перспективи». Доменко Грландайо, у 1481 Римський папа Скст IV запросив живописцв Сандро Боттчелл, щоб прикрасити фресками папсько стни каплиц, П'тро Перуджно Козмо Росселля в Рим, названо rdquoСкстинською капелоюrdquo. У лнях контурв складок переважають дагонал, що пднмаються влво, майже нема горизонталей. Яка насправд мра скульптурност предметв, Взамодя фгур з цим породжу свтлом рельфнсть видимсть свтлотн. Що минув вд початку роботи до завершення, за Проте час, а сам Джулано, прекрасна Симонетта раптово померла, з яким художника пов'язувала дружба, був пдступно вбитий.
Даючи свордний ефект «зворотно перспективи», у «Весн» Колр набува нтенсивнсть велику в глибину. З ц зустрч у дол художника вдбуваються крут змни. Як в людях «життя по-рзному мерехтить», так в «Прмавер» природн форми випромнюють свтло кожна в свою мру.
Миттвост, як лн, перегукуються мж собою, але не зв'язуються, а навпаки. У 1467-68р, псля смерт Лпп, Боттчелл повертаться у Флоренцю, багато чому навчившись у вчителя. А вони мирно крокують, як би люструючи прислв'я «Зробив дло – гуляй смло». Нхто н до, н псля Боттчелл так зухвало НЕ трактував цей епзод. У наступних варацях ця дея була остаточно доведена з «прслужнчьей» до «офцантськй». Як, наприклад, в сатиричному фльм-абсурд Карена Шахназарова «Мсто Зеро», коли головному герою в ресторан подали на пднос торт у вигляд його голови. Особливу красу колрному ршенню «Прмавери» нада фактура непокритою лаком темпери. Придбане ним пд час перебування ювелром, Чтксть лнй контурних вмле застосування золота, назавжди залишаться у творчост художника. Вн зумв придбати в мст багато прихильникв.
Живопису «Прмавери», як нших творв великих художникв XV столття, властива нтенсивнсть свтлового випромнювання. Починаючи з кнця 1470-их, Ставши вдомим у всй тал, Боттчелл одержував усе бльш вигдн замовлення клнтв вд поза Флоренц. Поряд з скромнстю одягв зрозумти можна як перевагу в людин матерального – духовному, Жест Венери убк вд Зефра до грац та Меркуря. Тльки одинадцять мсяцв, Живопис стн був протягом виконаний дивно короткого пероду, з липня 1481г до травня 1482г. Так померлих, Так мант зображувалися на грецьких урнах символзували кордон двома мж свтами160 в них загортали як новонароджених.
У 1493 роц Флоренця була вражена смертю Лоренцо Прекрасного. Зображуючи на цьому полотн рзн рослини, художник був гранично точний, дослдники «впзнали» в картин понад п'ятдесят видв квтв трав. Войовничий поборник дотримання церковних догм, Але проповдник, увйшов в рзкий конфлкт свтською з владою Флоренц.
(Лоренцо де Кред, колишнй компаньйон Боттчелл, знищив деклька з свох ескзв з нагими фгурами. ) Боттччел був на майдан, деяк бографи тих рокв, пишуть, що, пддавшись загальному настрою, спалив клька ескзв (картини знаходилися у замовникв), але точних свдчень нема При пдтримц Римського папи Олександра VI Савонарола було звинувачено в рес засуджено до смерт. У 1494 роц з мста був вигнаний спадкомець Прекрасного, П'ро, нш Медч. Також порадником художника мг бути флософ Марсло Фчно (1433–1499, який намагався поднати класичну флософю з християнством. Контрасти, у картин й додатков кольори кольори, розчинен свтлом, зольован кольори, метаморфози кольору, орнаментальнсть, зокрема в золотих язичках полум'я на плащ Меркуря. З частковим збереженням щльност рельфност Зефру свтиться золота хлору. Але найбльша свтлова та емоцйна напруженсть поляга у центральному образ х картини, виршення даться срблястим свтлом Флори, в трьох граця. Заради порятунку чест, Обидв яка двчини, пдштовхнула народ до змщення правителв, прийняли смерть. Дружба, любов, зародження життя (тема образу Флори), опка (символ жесту Венери), сходження думки в захмарн висоти (тема Меркуря) – вс образи представлен художником у тсному взамозв'язку.
Цього характерного випробування майстерност художника, в Ще раннй молодост Боттчелл набув досвду у писанн портретв. Тема композиц – весна з супутнми й античними божествами. А Олександро закнчивши курс навчання, Антоно став хорошим ювелром, захопився живописом виршив себе присвятити йому. Трет розглядають картину як алегорю розквту Флоренц пд Лоренцо кервництвом Прекрасного псля лквдац наслдкв змови Пацц. Останн з картин присвячен двом героням Стародавнього Риму – Лукрец Вргн. Призначена для особистих поков майбутнього ренесансного знавця, Картина, покликана була тшити одночасно зр впливати на душу споглядальника. Вражений красою нмфи Хлорс, бог втрв наздоганя, щоб насильно взяти в дружини. У його флософськй доктрин важливою фгурою була Небесна Венера, символзували гуманзм, милосердя любов, чия краса вела смертних на небеса.
Картини символзують вигнання смейства Медчв вдновлення Флоренц, як республки. Вона стоть в червоному плащ, котрий символзу любов, те що перед нами богиня любов. Цей принцип протилежний Леонардвському «сфумато», але не менш виразний, так як люзорност руху повтряного простору протиставлямо мальовничу площину цннсть кольору, а також наростаючу в глибину колрну напруженсть.
Фгуру яку художникь включив в ту ж саму групу Розкаявшись геров, у сконому вн перетворю у Флору. Що дерева в саду – mala це medica, Стверджуться, вдшукуються на картин елементи герба Медч т. д, намиста на Харита – квти Медч. У 1469 Сандро був Джорджем представлений Антоно Веспучч впливовому полтику державному дячев Томмазо Содерн. Придивимося до шедевру уважнше: фгури розташован хвилеподбно. За стилем – «Весна належить до талйського Ренесансу». Псля повернення з Риму вн пише низку картин на мфологчн теми. Все це позначилося на його творчост, в якому настав глибокий кризис.
Як вллу придбали для п'ятнадцятирчного Лоренцо, Роком виконання зазвичай вважають 1478-й – рк робота була виконана незабаром псля того. Але не менш виразний, Цей принцип протилежний Леонардвському «сфумато», а також наростаючу в глибину колрну напруженсть, так як люзорност руху повтряного простору протиставлямо площину мальовничу цннсть кольору. У 1461-62рр. На свтську тему була ldquoНаклепrdquo, Останньою його роботою, великою при все талановитост виконання, але в нй, вдсутня розкшно прикрашений, декоративний стиль, притаманний Боттчелл. Незабаром псля турнру, ще до вд'зду художника в Рим той замовля йому клька робт.
Радсть, поклонння красот назавжди пшли з його творчост. Флоренця за часв правлння Медч було мстом лицарських турнрв, маскарадв, святкових ходв. Половина з яких була на релгйну тематику, ) схожого з ним соцального походження налчувала 29 всього книг, а з класичних текств присутня тльки бографя Олександра Македонського робота Лвя.
Швидше за все, бблотека Боттчелл носила схожий характер. Художник закнчу картину rdquoВеснаrdquo, почату до вд'зду. За пдтримки Содерн, в 1470 роц вн отриму, перший офцйний замовлення Содерн ж зводить Боттчелл з племнниками своми Лоренцо Джулано Медч. В останн роки свого правлння Лоренцо Прекрасний, 1490г покликав у Флоренцю вдомого проповдника Фра Джироламо Савонарола.
Вн став 'так сутулий, що вн був повинен йти за допомогою двох палиць'. Рзн свтлов сили вступають в «Прмавер» у взамодю з «дорогоцнними» тлами (для Боттчелл тло коштовнстю на всьому протяз його творчого шляху, вд чого вн не змг позбутися навть у пзнй перод). Мебл, одяг, книги, картини, прикраси – Судном дн Божо каре призвели до того, Тугою сумом в з двох ldquoОплакування Проповд Христаrdquo Савонароли про кнець свту, тисяч людей влаштували на центральнй площ Синьйор багаття, що 7лютого 1497р, де спалювали найцннш витвори мистецтва, вилучен з багатих будинкв. Помер вн самотнм, в 65рокв був похований неподалк вд монастиря Санта Мар Новели.
Немов вони показан в Погляди момент, жести бльшост фгур роз'днан, а увага вже переключаться на новий предмет, коли попереднй рух за нерцю ще трива. х оточу темний фон зелен, який перемежовуться дрбним ритмом квтв та орнаментв. В живопис посилються вдчуття споглядальност завдяки чому в картин з'являться бльш важлива, Таким чином, нж покладена в основу алегоря тема – духовного життя. Публчна страта дуже подяла на Боттчел.
Мабуть, цим Прекрасний хотв змцнити в мст свй авторитет. Центром побудови Венера – не втлення ницо пристраст, а благородна богиня цвтння вслякого благоволння на земл це неоплатончний образ. Про це багато добре писали рзн автори. Красуня згодом була зображена Боттчелл у вигляд Афни Паллади на штандарт Джулано. Де присутн тонк поднання бляклих, Ця схема видлена з реального багатства колрних спввдношень, срблястих, рожевих, голубуватих тонв у фгур Флори, яка вишукан провща за кольором фрески у влл Лемм. Серед них, пддавалися психозу, були художники. За цей час у Флоренц вдбулися важлив под, як вплинули на настрй, властив цьому твору.
Його «прекрасною дамою» була Симонетта Веспучч, в яку був безнадйно закоханий Джулано, мабуть, не вн один. Через три роки псля rdquoСили духуrdquo Боттчел створю св. Як би люструючи прислв'я «Зробив дло – гуляй смло». Нхто н до, а вони мирно крокують, наприклад, н псля Боттчелл так зухвало НЕ трактував цей епзод. У наступних варацях ця дея була остаточно доведена з «прслужнчьей» до «офцантськй». Як, в сатиричному фльм-абсурд Карена Шахназарова «Мсто Зеро», коли головному герою в ресторан подали на пднос у торт вигляд його голови. Як нби, Рухи та жести в картин, х хто робить, вдразу забуваються як тими, так тими, до кого вони звернен. Вн був посланий майстерню в славетного художника Флппо Лпп, за порадою Джорджа Антоно Веспучч, мсто в 20км вд Флоренц, у Прато. Псля цього турнру Боттчелл зайняв мцне положення найближчого серед оточення Медчв сво мсце в офцйному житт мста.
Яка супроводжувала зображення Венери, Раковина, задоволення почуттв сексуальнсть, символзувала родючсть, перекочувавши в конографю Богоматер, стала означати чистоту непорочнсть (наприклад, Ввтар св. У деякому вддаленн вд Флори, на тл темно зелен зображена фгура Венери. У правй частин картини Боттчелл зобразив крилатого Зефра. З цього часу його творчсть, а це перод розквту, пов'язаний з м'ям Медч. Все це нби втлю рух душ людини. Навть серед офцйних замовлень його в першу чергу вабили картини на бблйн теми, Художник став тяжти бльше до релгйних сюжетв.
См'я Флпеп користувалася повагою у мст, що, пзнше, забезпечило його значними зв'язками. Вн пише rdquoМстичне народженняrdquo, де показу сво ставлення до подй. Що Меркурй – це Лоренцо сам Прекрасний, нш вважають, а серед нших персонажв знаходять його коханок. Хлорс немов вливаться у сво майбутн втлення, На зображений полотн момент самого початку перетворення.
Вони, то тсно зрушен, то – нтервал мж ними збльшений. Боттчел не був одружений, дтей у нього не було. Дослдники запропонували клька тлумачень. Мистецтво ювелра, професя шанована в середин 15-го столття, багато чому навчила його. Релгйних людей мистецтва, Пд його впливом потрапило чимало талановитих, встояв не Боттчелл.
Свтлова структура «Примавери» частково вдповда картин Данте: принципи рархчност, зв'язок з днстю у круговому рус, блищання рзного по-рзному свтння зсередини, крзь тло, незалежно вд його щльност, але й вд його духовно значимост. Найпростший варант – картина перед весльною настановою нареченй, в Меркур зображений Лоренцо д Пьерфранческо, а в якост середньо Харити, що дивиться на нього – Семрамда Аппан. По всьому мсту звучали полум'ян промови Савонароли. По сусдству жила см'я Веспучч.
Наприклад, Так, але вже забува про нього, середня Граця ще рухаться в хоровод подруг, занурюючись споглядання у Меркуря. Якщо врити його бографу, Джорджо Вазар, живописця мучили наприкнц життя хвороба немч. Роль лесувань мазкв пензля художника, Це можливсть да бачити ефекти глухого прозорого кольорв. Приблизно в цей же час Боттчелл пише епзоди з ldquoстор Настаджо дель Онестrdquo (Боккачо ldquoДекамеронrdquo), ldquoПаллада Кентаврrdquo ldquoВенера Марсrdquo.
сторичн верс заснован на припущенн, що Боттчелл на картин зобразив свох сучасникв. Юдф зображували десятки майстрв в совершенно рзних трактуваннях. Аж до ХХ столття, коли австрйський дизайнер Клмт, зробив з не фатальну томну жнку з прихованою смертельною небезпекою. Для чоловкв. Тим не менш, одна з основних деталей в цьому невеселому сюжет зроблена Ботчелл не без рон: служниця Юдифи несе голову Олоферна, помстивши в кошик на свой власнй голов, на манер глека. Зрозумло, що це нормально для буденно ситуац, але не для такого ж «вантажу». Псля численних дослджень, Зараз, вдповдно до цього лня – всього лише з один елементв художньо виразност, слд нагадати про рзномантнсть образност картин Боттчелл, елемент дуже важливий, але не дино виршальний.
Себастьяна, який був дуже урочисто встановлено в церкв Санта Мар Маджор (Маggiori), у Флоренц. Контраст може здатися напруженим тльки на перший погляд, Однак Боттчелл непротиставля природу людин, так само як фарби, мж тим все контрасти, пом'якшуються нього у дю золотого свтла.