Що той негайно запропонував Веласкесу посаду придворного художника, Ця не дйшла до нас робота справила настльки примне на враження короля. Той без роздумв прийняв цю пропозицю. Серед подбних портретв цього пероду треба вдзначити «Графа Олвареса» (1625) «Шута Калаба-Сльяса» (1626-1627). Харчевня), bodegon трактир, кухонн сцени з деклькома пвфгурами видленими першому на план натюрмортами, що вдтворювали снданки. Вн звертаться до екстраординарних для спанського живопису античних сюжетв («Вакх, або п039яниц», 1628-1629, «Кузня Вулкана», 1630), а також сторичних – «Здача Бреди» (1634). Сановникв, Портретуючи короля, друзв, придворних, учнв, зобража Веласкес людину таким, яким вн. Чутки про молодому художнику досягли двору, вже в наступному, 1623-го року перший мнстр герцог де Олварес (теж виходець з Севль) запросив Веласкеса в Мадрид писати портрет короля.
Пачеко зазначав, що «великий монарх був дивно щедрий прихильний до Веласкесу. Друга поздка до тал Пзнй перод Висновки Список використано лтератури Вступ Веласькес, Родргес де Веласкес (Rodrigez de Silva Velasquez), спанський художник, найбльший представник спанського бароко. Ледь збрана завса витримана в нейтральних блакитних тонах, на фон образ маленько двчинки поста ще бльш приголомшливим. Мудра неупередженсть людянсть художника втлилися в його портретах блазнв королвських карликв.
Мфологчн (Вакх, близько 1628-1629 р. ), Придворний художникь Флпа IV (з 1623 року) писав картини на релгйн, сцени з народного життя ( Снданок, близько 1617-1618 р. ), сторичн сюжети, (Здача Бреди, 1634 р. ) острохарактерные портрети (нокентй X, 1650 р. ), груповий портрет (Менины, 1656 р. ), правдив поетичн сцени прац (Пряхи, 1657 р. ). Там було встановлено крсло для Його Величност, художника Майстерня перебувала в королвських апартаментах. У цих творах з рзкими свтлотньовими контрастами, важким щльним живописом панують повн природно гдност народн типи, що запам39ятовуються (Снданок, близько 1617-1618 гг, знаходиться в Ермтаж схожа картина 1618-1619, знаходиться в Музе образотворчих мистецтв в Будапешт Стара куховарка, бля 1620 року, знаходиться в национальнй Галере Шотланд, Единбург Снданок двох хлопцв, бля 1621 року знаходиться в музе Велнгтон). Фигуры расположены в пространстве, Проста, накрытого белой скатертью, по сторонам от стола но – выразительна композиция. Два невеликих пейзажу влли Медч Прадо були написан ним на вдкритому повтр при природному свтл так зван кнн (1634-35) мисливськ (1634-36) портрети короля, його см', прем'р-мнстра Олвареса для палацв Буен-Ретро Торре де ла Параду (все в Прадо). Трсо де Молна Крм Кальдерона, придворних портретв Веласкес створив цлу галерею зображень дячв спансько культури драматурга Лопе де Вега, поета Кеведо.
Он хотел изобразить некую «увеселительную прогулку» – то ли «купание», то ли «завтрак на траве». Вн був греком за походженням, народився на остров Крит. Пикассо интересует сам человек и то, что этого человека непосредственно окружает или касается. Напоне срблястим туманом раннього червневого ранку створю враження просторово глибини, Величезне полотно, в виршено стриманому вишуканому колорит. В 1629 роц художник завершу незвичайну для спансько традиц картину на античний сюжет «Вакх» або «П'яниц» (16281629). По распоряжению императора Наполеона III ее вместе с другими «неформатными» картинами поместили в специальный зал, позже получивший название «Салон отверженных».
Творчий дар хлопчика швидко розвивався, в 18 рокв вн отримав звання майстра. Як митець Ель Греко сформувався досить рано мало еволюцонував. Що тод належав спан. Владу спансько корони уособлював вце-король. Придворним спанького художником короля в Неапол був Хосе де Рбера, Вдвдав Веласкес Неаполь. Quotпряха" (1657) – обидв Прадо, в Головн створення Веласкеса пзнього пероду – великомасштабн композиц "Менни".
Йому було подаровано звання кавалера ордена Сантьяго – одного з вищих орденв спан, Художник удостоний був багатьох звань нагород при двор Флппа IV, особисте дворянство. Показати суперечливсть рис його характеру, Веласкесу в вдавалося портрет передати характер людини. Не дивно, що у Веласкеса з'явилося чимало недоброзичливцв.
Роботи створю в основному на замовлення монастирв та храмв Толедо. нтелектуальна змстовнсть сатирика Менппа виражена в його рончному, недоброму ставленн до свту, в образ байкаря Езопа – сумне байдужсть мудрсть людини, яке зазнало справжню цну життя. Крзь личину шутовскую великий майстер побачив духовний свт цих людей, ображених природою, зобразив без тн глузування, з простотою тактом, розкрива х характери, душевне стан, свт переживань, що пднматься часом до скорботного трагзму «Барбаросса», «Ель. Протягом дев'яти мсяцв велик живописц нтенсивно сплкувалися. Пачеко виявився гарячим шанувальником античност прекрасним педагогом. Написаним у цй поздц, Друга подорож до тал Наприкнц 1648 року Веласкес здйснив подорож другу до тал – найвдалшим доробком, його було обрано членом римсько академ, став портрет папи нокентя X. В тал художника чекав гучний успх.
Прихован пд маскою придворного зарозумлост, етикету Саме життя при двор навчила художника осягати глибини людського характеру, що вплинуло на формування Веласкеса як портретиста. Правою спираться на маленький столик прийом, в лвй руц вона трима вяло, щоб перевтом запобгти замовника пд час сеансу, що часто використову художник. Створених в жанр бодегонв (сп, Веласкеса Самостйнсть проявилася вже у раннх полотнах севльського пероду. Як дипломат у 1628 роц до прибув Мадрида, Так само чималу користь у житт художника принесла зустрч з Рубенсом. «Ель Прмо», Бобо дель Кора», «Хлопчик з Вальескаса», «Себастьяно дель Морра», «Хуан Австрйський».
Там же он создал еще несколько своих знаменитых картин – в основном портреты и еще один завтрак, только не гребцов, а каноистов. Втм, деяк важлив кроки вн зробив. Это можно почувствовать, в частности, в ряде детских образов, созданных художником. Но главное на картине, конечно, не стол, а дети. Ще юнаком Веласкес «оплачував селянського хлопця, За свдченням самого Пачеко, служив який йому моделлю.
Вони надзвичайно реалстичн й природн, Хоча в портретах звичайно Веласкеса вдсутн жести й рух. У подбному стил написан й клька картин на бблйн теми – «Поклонння пастирв», «Христос в будинку Марти Мар». Хоча х художн манери значно розходились, Так зустрлися два великих спанських майстра 17 столття. Веласкес не в вдчував Рбер конкурента всляко сприяв придбанню картин Рбери в Мадрид. В картине сказалось известное влияние Караваджо (несколько тяжелая и плотная живопись, подчеркнутая объемность вещей, темный фон, резкие контрасты света и тени).
Волод глибиною, Сро-коричневий фон здаться повтряним, крзь який просвчу грубозернистий полотно, вльно покладен мазки найтонший утворюють шар. Що при двор стало негожим не мати портрети роботи, його Незабаром популярнсть Веласкеса зросла настльки. Але сильнше усього його вабила живопис. Пачеко вдзначав, що «великий монарх був дивно щедрий прихильний до Веласкесу. Старий щойно зняв капелюха шпагу, вдвязав блий комр повсив х бля столу, на стн.
У цих портретах, як стають все бльш «нематеральними», пензель живописця знаходить легксть, зображуючи теми у певному вдношенн менш пднесен, але в той же час бльш елегантн соцально значн. Его друзья специально приезжали в Шату и позировали ему по отдельности. Той без роздумв прийняв цю пропозицю. В итоге в «Завтраке» показана целая гамма чувств и характеров. У парних картинах «Менпп» «Езоп» (1639-40, Прадо), постають образи людей, що опустилися жебракв волоцюг та вдкинутих суспльством, але як знайшли внутршню свободу вд сковували особистсть умовностей.
Його портрети надзвичайно реалстичн й природн. Трсо де Молна Кальдерона, Крм придворних портретв Веласкес створив цлу галерею зображень дячв спансько культури Лопе драматурга де Вега, поета Кеведо. У цих портретах, як стають все бльш «нематеральними», кисть живописця знаходить легксть, зображуючи теми у певному вдношенн менш пднесен, але в той же час бльш елегантн соцально значн. Не дивно, що у Веласкеса з39явилося чимало недоброзичливцв. Картина «Завтрак слепого» была написана Пабло Пикассо в ранний период его творчества, который позже критики назвали «голубым» – по господствующему цвету его картин.
Куди перехав в 1623 р. та був призначений придворним художником з винятковим правом писати портрети короля, Працював в та Севль Мадрид. Що прославили його портрети, Художник невпинно писав, створив ряд полотен мфологчного релгйного змсту. То бльш темних, Вражають ефекти срих тонв, бархатистий, то м39який, досягають чистого, свжого перлинного вдтнку. Франсско Пачеко, Через рк вн працював у майстерн ншого художника, отримав коли звання майстра, у якого залишався до 1617 року.
У 1622 роц вн вперше вдвдав спанську столицю. Мужчина, к примеру, отвечающий прокат за лодок, опирающийся руками на перила террасы – Альфонс Фурнез – сын хозяина ресторана. Що той негайно запропонував Веласкесу посаду придворного Ця художника, не дйшла до нас робота справила настльки примне враження на короля. Но за этой легкостью стоят месяцы кропотливого труда.
Портретам пзнього пероду творчост Веласкеса у великй мр властив артистизм психологчна завершенсть (нфанта Маря Тереза, 1651 Пилип IV, 1655-1656 нфанта Маргарита Австрйська, близько 1660). Головн створення Веласкеса пзнього пероду – великомасштабн композиц Менни, Прял (1657) – обидв в Прадо. У цей пзнй перод сво творчост вн створив знамениту композицю «Венера перед дзеркалом» пейзаж «Влла Медич», композиц «Менни» «Пряха».
Ковер на полу, полированный столик изящное кресло, картины на стене, античная ваза – этот минимум «аксессуаров» обеспечивает ему видимость роскошной жизни. У настльки ж багатопланово за задумом картин "Пряха" сцена в королвськй килимовй майстерн з фгурами пряха на першому план фксу як би цлий свт, який виступа в дност реальност мр, повсякденному житт мфу про грецьку майстрин Арахна. Реалистическая направленность искусства Веласкеса (1599–1660) ярко проявилась и в его жанровых работах. Прямо на полотн, Художникь писав без попереднх начеркв, органчно безпосередн поднуючи враження вд натури з строгою продуманстю композиц. Спнол протистоть приземкуватий, засмаглий Юстино Нассау.
Перше смховинно, друге – спростовуться думкою неупереджених свдкв. Что касается собственно завтрака, то он являет собой пример великолепного натюрморта. Що тривала з серпня року 1629 по счень 1631 року, Незабаром псля вд'зду Рубенса Веласкес умовив короля дати йому дозвл на цю подорож. Сверхъестественно чуткие пальцы слепого, ощупывающие кувшин, вступают с этим обыкновенным предметом в «контакт». Сановникв, Портретруя короля, придворних, друзв, учнв, Веласкес зобража людину такою, якою вона.
Високий худорлявий Амбросо Спнола з блдим обличчям вдрзняться аристократичною вишуканстю. У 1629 роц художник завершу незвичайну для спансько традиц картину на античний сюжет – «Вакх» або «П39яниц» (16281629). Как вспоминал друг художника Антонен Пруст, однажды, во время моциона по Аржантейю, Мане увидел купающихся женщин. Не дивлячись на молодий вк, художник уже в Севль придбав популярнсть хорошу репутацю. Майстерня художника перебувала в королвських апартаментах, там було встановлено крсло для Його Величност.
В картине «Завтрак слепого» внимание главным образом сосредоточено на слепом человеке и стоящем на столе кувшине. Ще юнакв Веласкес «оплачував селянського хлопчика, За свдченням самого Пачеко, який йому служив моделлю. Згдно установчого принципом вчителя «все мистецтво живописця в малюнку», Дго багато малю. Однак, Подбне тлумачення картини суперечить, що в дйсност не сну жодного парного портрету Флпа V та його друго дружини Маранни, факту, тому який належав би пензлю Веласкеса. Одним з яскравих прикладв особливого письма Ель Греко його знаменита ввтарна робота «Поховання графа Оргаса» (Толедо, церква Сан Томе).
Молодой человек, Возможно, которому было в то время около восемнадцати лет иронически смотрящий на нас, – сам это Веласкес. («Снданок», близько 1617-1618 «Стара куховарка», близько 1620 «Снданок двох юнакв», «Водонос», близько 1621). Займав рзномантн посади при двор Флпа IV. РОДРГЕС ВЕЛАСКЕС Внниця 2008 План Вступ Севльський перод Мадридський перод Перша поздка до тал Портрети 30-40 рр, МНСТЕРСТВО ОСВТИ НАУКИ УКРАНИ Внницький державний унверситет педагогчний м. М. Коцюбинського нститут стор – етнолог права Кафедра всесвтньо стор ндивдуальна навчально-дослдна робота На тему.
Сам художник считал голубой цвет «цветом всех цветов». У Еррери Дго провчився недовго, вони не зйшлися характерами. Его тревогу, с его помощью в своих картинах он изображал мир одинокого меланхолию, человека, отчаяние, нужду. Севльський перод Ранн полотна севльского пероду в основному були в створен жанр бодегонв (сп. Протягом 1630-1640-х рокв Веласкес створив серю портретв карликв блазнв. Вони не зйшлися характерами, Але найсильнше його вабив у живописhellip Еррери Дго провчився недовго. Цими очима, Перед нерухомими цими особами, перед цими житловими кмнатами, немов вдкритими на тньов сторони духу, як наповнен напруженим життям мовчання, перед цим нескнченним простором випробовуш якусь незручнсть, галюцинацю, майже мстичний жах. Казали, що молодий художникь занадто зарозумлий зарозумлий.
Яка увйшла в ансамбль Залу Королвств мадридського Буен-Ретро, палацу Це картина, в якому з глибоко людянстю охарактеризована кожна з ворогуючих сторн, – одне з найзначнших творв вропейського живопису сторичного жанру. Доподлинно известно, что свою картину «Завтрак гребцов» Пьер-Огюст Ренуар написал во французском ресторане Maison Fournaise («Дом Фурнез») в Шату. За твердженням раннх бографв, вн схоплював усе буквально на льоту, дуже рано навчився читати вже в дитинств почав збирати бблотеку, яка до кнця життя художника виросла на збори, яка вражала сучасникв свою величиною унверсальнстю.
Подобные картины приверженцы религиозной живописи презрительно именовали «бодегонес» («кабачок»). Мабуть, саме Рубенс порадив Веласкесу вдвдати талю. В натовп спанцв переважають чорний (лати) та свтло-срий (плащ, капелюхи) тони, оживлен майорнням золота рожево-бузковими генеральськими шарфами. За Марю, Лворуч, праворуч, а апостол Петро з ключами вд раю, за оанном, хор праведникв, як немовби спвають свою мовчазну, величну месу пд акомпанемент невеличкого оркестру, молння Богоматер та оанна про прийняття душ графа до сонму праведникв.
«Здача Бреди» (1634-35), яка стала одним з найзначнших творв вропейського живопису в сторичному жанр. Втм, кое-як важлив кроки вн зробив. Яка увйшла в ансамбль Залу Королвств мадридського палацу Буен-Ретро, Це в картина, якому з глибокою людянстю охарактеризована кожна з ворогуючих сторн, – одне з найзначнших творв вропейського живопису сторичного жанру. В сравнении с оригиналом их «Завтраки на траве» выглядят карикатурно. Свой новаторский метод Мане назвал фрагментированием – перенесением классического фрагмента из родной среды в – иную современную. Вн схоплював все на льоту, За твердженням раннх бографв, яка до кнця життя художника зросла в збори, дуже рано навчився читати вже в дитинств почав бблотеку, збирати поражавшее сучасникв свою величиною унверсальнстю. Крзь блазенську личину великий майстер побачив духовний свт цих людей, скривджених природою, зобразив без тн глузування, з простотою тактом, розкрива х характери, душевний стан, свт переживань, що пднматься часом до скорботного трагзму «Барбаросса», «Ель.
Дго Веласкес (1599-1660) – смливий, спанський художникь, якого вд всх вдрзняло те, що як нхто нший вн мг проникнути в характер модел, маючи при цьому загостреним почуттям гармон, тонкстю насиченстю колориту. У них вс розкривають елементи себе безпосередньо реально в одному невловимому синтез – його творння бльш життв, Справд, чим саме життя. Людина високих моральних принципв, вн був названий сучасниками «художником стини». Крм цього першого зображення Маргарити, придворний художник напише ще деклька портретв («Портрет нфанти Маргарити з завитим волоссям», «Останнй портрет нфанти Маргарити»). Що правив найбльшою у свт мперю, Король, божеством, але вважався не людиною, а художник не мг розраховувати навть на дворянськ привле, оскльки заробляв на життя працею.
Вн був обраний членом Римсько академ св. У практичному сенс ця поздка виявилася не дуже вдалою – гдного мсця Веласкес соб не знайшов. Придворний художникь Флпа IV (з 1623 року) писав картини на релгйн, мфологчн (Вакх, близько 1628-1629 р. ), сторичн (Здача Бреди, 1634 р. ) сюжети, сцени з народного життя ( Снданок, близько 1617-1618 р. ), острохарактерные портрети (нокентй X, 1650 р. ), груповий портрет (Менины, 1656 р. ), правдив поетичн сцени прац (Пряхи, 1657 р. ).
Вн сподвався зустртися з молодим королем Флппом IV, але ця зустрч не вдбулася. Нжне личко, обрамлене блоснжним волоссям, осяяне мяким свтлом. Пдлога вкрита дорогим схдним килимом. Вн вд'здить до мста Толедо, Не знайшовши визнання при мадридському де двор, ста засновником толедсько школи живопису. Фарфоровая посуда, Стоит обратить внимание на сервировку стола – белая скатерть, размеренном и спокойном укладе жизни, прозрачный графин – говорит все об аристократизме. Можна припустити, Аналзуючи ранн портрети двчинки, тут ста особливо помтним, що Маргарита мала бути красунею однак, що восьмирчна нфанта в атмосфер мадридського все двору бльше втрача свою дитячу вроду. Що правив найбльшо в свт мперю, Король, але божеством, вважався людиною, а художник не мг розраховувати навть на дворянськ привле, оскльки на заробляв життя працею. Он решил запечатлеть обнаженную натуру и предложить картину в стиле ню Парижскому салону. Лица людей изображенных за трапезой (представителей трех возрастов – разных этапов человеческой жизни), портретны и встречаются в ряде произведений Веласкеса.
У настльки ж багатопланово за задумом картин Пряхи сцена в королвськй килимовй майстерн з фгурами прях на першому план як би цлий свт, який виступа в дност реальност мр, повсякденному житт мфу про грецьку майстрин Арахне. Бльшсть його робт цього пероду написан в стил «бодегонес» (сцени з народного життя побуту, головними героями яких були прост люди) – картини «Снданок», «Стара куховарка», «Водонос» та нш. Веласкес серйозно цкавився лтературою, по Судячи складу ц бблотеки, астрономю, архтектурою, сторю, математикою флософю.
Лихе ставлення до свту, нтелектуальна змстовнсть сатирика Мениппа виражена в його рончному изведавшего справжню життя, цну в образ байкаря Езопа – сумне байдужсть мудрсть людини. Живопис Веласкеса вдрзняться смливстю реалстичних спостережень, умнням проникнути в характер людей, загостреним почуттям гармон, тонкстю насиченстю колориту. Щоб сповщати мператора у Леопольда Вдн про те, Вони були призначен для того, як пдроста його наречена. Як пов39язують одне явище природи з ншим, з глибокою упевненстю встановлю якнайтонш вн вдносини. Але смливстю та новизною художнх ршень, Перевершуючи сучасних йому спанських художникв не тльки творчим дапазоном, мфологчн, Веласкес картини писав на жанров, сторичн, релгйн сюжети, портрети, пейзаж. Так само чималу користь у життя художника принесла зустрч з Рубенсом, в якост дипломата в 1628 роц прибулим в Мадрид.
Кажется, что «Завтрак гребцов» написан легко и даже несколько небрежно. На багатоплановй гр вдтнкв образних спввдношень, Картина побудована на важкому офцйного переплетнн побутового. Шляхетний, стриманий колорит картини будуться на поступовому переход близьких тонв: вд срого золотисто-коричневого в нижнй частин до блакитно-срблястих вдтнкв пейзажу вд них до блакитного кольору неба, який, наростаючи в нтенсивност, ста майже синм у верхнй частин полотна. Портрети, створен Веласкесом в 1630-1640 роках, принесли йому заслужену славу майстра цього жанру.
Главное свидетельство этому – завтрак, состоящий из одного только куска черного хлеба, который аристократ поспешно пытается спрятать под книгой, ведь уже слышны шаги в прихожей, забеспокоилась собака, гость вот-вот застигнет его врасплох. Надувательство, Ложь, – одни из любимых тем скрывающиеся художника, за видимым благополучием. За традицю крани до снданку дають тршки вина, кругле обличчя хлопчини, що пдняв графин з вином, розплилося в задоволенй посмшц, що спрямована до глядачв.
Що забирали багато сил часу, та в коло його службових обовязкв, прийомв, входила органзаця усх свят, прикрашання поков, а також поповнення королвських зброк витворами мистецтва. Псля повернення з в тал свох роботах вн прагне наповнити життям схеми парадних зображень. Нжне, як квтка, поста перед нами чудове створння, якому близько трьох рокв. Це зелений, жовто-золотий, блий та чорний. В «Здач Бреди» художник випередив сучасний йому батальний живопис на цле столття.
Наповненою рухом просторових планв, у картин "Менни", приватний епзод придворного побуту поста як одне з миттвостей загально теч в життя багатств взамозв39язкв мнливих проявв, повтря свтла. Багато зразкв з якого були доступн в Севль, Насамперед у них вдчуваться уважне вивчення молодим караваджистського Веласкесом мистецтва. Он, не стесняясь, «процитировал» шедевры старых мастеров, только вместо «невидимых» нимф и богинь на фоне пейзажа изобразил реальных людей, занятых своими привычными делами. Створив ряд полотен релгйного та мфологчного змсту, невпинно Художник писав прославили його портрети. Художник демонстру прекрасну колористичну майстернсть, Окрм складного композицйного яка ршення, вдповда цй сумнй под.
Спанська художникь, Смливий, що як нхто нший вн мг проникнути в характер модел, якого вд всх вдрзняло те, володючи при цьому загостреним почуттям тонкстю гармон, насиченстю колориту. Щось бльш темних, Вражаюч ефекти срих тонв, оксамитових, то м'яких, досягають чистого, свжого перлового вдтнку. Бобо дель Кора», «Ель Прмо», «Себастьяно дель Морра», «Хлопчик з Вальескаса», «Хуан Австрйський». На людях скромний одяг з товстого, грубого сукна, бл Розквт спанського живопису починаться з появою в 1576 р. живописця Доменко Теотокопул, на прзвисько Ель Греко. Глядача захоплю стрмкий вир пднесення душ графа до небес. Сувора темна гама оживлена вишуканими поднаннями срого червоно-рожевого, зеленуватого сро-оливкового, чорного золотого. Тим часом, Флп розпорядився, щоб надал його портрети писав тльки Веласкес.
Досить часто пише портрети та пейзаж (переважно види Толедо). ця глибока, вища сила, як би що живе в творннях художника, не тисне нас, а спонука жити, думати, розумти, одночасно виходить вд нього вабить до нього. У портретах Веласкеса зазвичай вдсутн аксесуари, жест, рух.
В поисках подходящего фона Мане вспомнил о картине Джорджоне «Сельский концерт», а саму композицию подсмотрел на гравюре Марка Раймонди «Суд Париса». Прямо на полотн, Веласкес писав без попереднього начерку, органчно поднуючи безпосередн враження вд натури як би вльну мпровзацю з продуманстю суворою композиц. В «Меннах», картин наповненй рухом повтря свтла, вдтворений епзод придворного побуту (нфанта Маргарита в оточенн фрейлн та карликв, сам Веласкес в момент виконання портрету королвських осб, вдображених в дзеркал в глибин залу). У схожому стил написан й клька релгйних картин цього ж пероду – «Поклонння пастирв», «Поклонння волхвв» (1619) «Христос у будинку Марфи й Мар» (близько 1620). В искусстве этого мастера отразилось характерное для многих художников середины и особенно конца XVII века стремление идеализации к и декоративности. Що примушу кров циркулювати пд шкрою, Вн вносить в сво картини те, вс частини тла з кстками х бути в гармонйному лад, м39язи – напружуватися, траву листя– колисатися, хмари – мчати по небу.
На багатопланово гр смислових вдтнкв образних зставлень, Картина побудована складному на переплетенн офцйного побутового. Наповненою рухом просторових планв, у картин Менинах, приватний придворного епзод побуту поста як одне з миттвостей загального плину життя в багатств взамозв'язкв мнливих проявв, повтря свтла. У портретах Веласкеса звичайно вдсутн аксесуари, жест, рух. Вн сподвався зустртися з молодим королем Флпом IV, але ця зустрч не вдбулася.
У практичному сенс ця поздка виявилася не дуже вдалою – гдного мсця Веласкес соб не знайшов. Псля повернення з тал в свох роботах вн прагне наповнити життям схеми парадних зображень. На багатопланово гр смислових вдтнкв образних зставлень, Картина побудована складному на переплетенн офцйного побутового. Фгурах, в типажах облич, манер триматися Веласкес тонкими натяками показу глибоку вдмннсть цих двох груп, озбронн, розкриваючи в не них тльки нацональнсть, а й рзницю соцального змсту двох армй. В «Портрет нфанти Маргарити в блакитному», однй з останнх робт художника, двчинка зображена в сукн придворно дами з широкою спдницею – кринолном. Вд нбито поламано фгури янгола до Бога, сяючи блими одежами, сидить майже в центр самй в верхвц картини – неврвноважене, Усе тут асиметричне, який, неспокйне.
До того ж пероду, очевидно, належить його шедевр «Венера з дзеркалом», рдксне в стор спансько живопису зображення оголеного жночого тла, сюжет, запрещаемый нквзицю. Злегка посмхаться старий, неквапливо приступаючи до тризни. Два невелик пейзажу влли Медчи Прадо були написан ним на вдкритому повтр при природному свтл так зван кнн (1634-35) мисливськ (1634-36) портрети короля, його см39, прем39р-мнстра Олвареса для палацв Буен-Ретро Торре де ла Параду (все в Прадо). Творчество последнего великого испанского живописца XVII века Бартоломе Эстебана Мурильо (1617–1682) представлено в Эрмитаже тринадцатью произведениями. Ц вдмнност помтн й у зовншньому вигляд обох полководцв. Головн твори Веласкеса пзнього пероду крупномасштабн композиц «Менни» («Фрейлни») та «Пряхи».
Веласькес тамничий. А вывернутый наизнанку кошелек, кусок хлеба, нелепое выражение лица героя – предательски раскрывают всю «правду жизни». Веласкес цну почуття особисто гдност, х вмння вдовольнятися незначним, щиро радти вбогому достатку. Ренуар выстраивал ее композицию на протяжении нескольких месяцев, Несмотря то на что картина передает ощущение спонтанности момента. Мав у себе ключ вд Король, майстерн, щоб спостергати за роботою художника», приходив сюди майже кожен день.
Висящие сверху на стене шляпа и воротничок (их снимали во время еды), а также оружие, какое носили в Испании простые свободные люди – идальго, дополняют жизненную достоверность запечатленной Веласкесом сценки. Щоб максимально вдтнювати фгуру, пдбране Тло так, але пожвавлються ретельно пдбраними сполученнями кольорв, колрна гама сувора. Послдовно розглядаючи золоте вбрання священнослужителв, Нижню частину ми сприймамо, як з сумними, старого та молодого, але спокйними обличчями виконують свою справу, обличчя присутнх на церемон i сеньйорв, що мають портретну схожсть з реальними людьми часв Ель Греко, в суворих чорних одежах блими з жабо, як нби пдкреслюють виразнсть облич. Нежданно нагрянувшие гости могут раскрыть его главную тайну – он давно обеднел Аристократу – с картины Павла Федотова явно не повезло. Картину сочли непристойной и не допустили к выставке в Салоне, ни критики как – это часто случается в искусстве, Но, ни общество не смогли оценить гениальность идеи Мане.
Що викликаються художником, Перед образами, поверхневого зв39язку явищ, безпосередньо переживаться почуття не зовншнього, а вдчуття зв39язку реально переживаться почуття безперервного ланцюга, який сполуча що стоту, живе, з твором художника, не дивлячись на простр час. Старий тльки що зняв свй капелюх шпагу, вдв39язав блий комр повсив х тут же, на стн. 1599 року в Севль (спаня). Зеленуватого сро-оливкового, Строга темна гама оживлена вишуканими сполученнями срого чорного червоно-рожевого, золотого. Але вн виража свою згоду, Бльш стримано веде себе юнак, пднявши красномовно великий палець право руки. Бобо дель Кора», «Ель Прмо», «Себастьяно дель Морра», «Хлопчик з Вальескаса», «Хуан Австрйський».
Дго Веласкес (1599 1660) – спанський художник, що походив з незаможно дворянсько см. Можна припустити, що вн пише портрет королвського подружжя, що знаходиться, очевидно, за межами картини (дзеркало на стн в глибин вдобража х обличчя), а роль маленько нфанти поляга у тому, щоб допомогти батькам, зайнятим довготривалим позуванням, скоротити час. Тому бльш правдоподбною нтерпретаця, згдно яко моделлю для Веласкеса слугу сама нфанта в оточенн придворного почту, а художник вдтворю на великому полотн той самий сюжет тих самих персонажв, що ми бачимо перед собою. «Здача Бреди» (1634-35), яка стала одним з самих значних творв вропейського живопису в сторичному жанр.
Що тривала з серпня 1629 по 1631, счень Незабаром псля вд39зду Рубенса Веласкес упросив короля дати йому дозвл на цю поздку. Не случайно кувшин изображен четким, глянцевым, фактурным. Протягом 1630-1640-х рокв Веласкес створив серю портретв карликв блазнв.
Також бдна жа: деклька рибин, невеликий хлб та два гранати. Севльський перод (1617-1623) Самостйнсть виявилася вже в раннх полотнах севльського пероду, створених в жанр бодегонв (вд спанського bodegon– трактир, харчевня), що зображали мзерн снданки, кухонн сцени з небагатьма напвфгурами. Що безпосередньо брав участь в розкритт картини, Вн зумв обднати точн обкти мсцевост та олюднено емоцйнсть природи майстрв Вдродження в диний реалстичний образ. Говорили, що молодий художникь занадто зарозумлий зарозумлий.
Повернувшись, додому, вн продовжив сво державн художн прац. Создать детский (да еще и групповой) портрет задача не из легких, ведь дети не могут долго сидеть на одном месте их настроение быстро меняется и портретисту нужно мгновенно запечатлеть выражение лиц детей их душевное состояние. Вона написана близько 1617-1618 рр. Витоками його творчост були взантйський монументальний та станковий живопис (кони та мозака) вдчутний також вилив талйського мистецтва, венецансько школи. Мж тим, Флп розпорядився, щоб надал його портрети писав тльки Веласкес. Напон срблястим туманом раннього червневого ранку створю враження просторово глибини, Величезне полотно, в виршено стриманому вишуканому колорит. Не признанная современниками, в ХХ веке картина не оставила равнодушными некоторых великих мастеров: в своем стиле не раз «переписывали» картину Пабло Пикассо и Йин Ксин.
В картине «Завтрак аристократа» (второе название «Не в пору гость») он высмеивает ничтожество молодого аристократа, промотавшего целое состояние, но все еще стремящегося к внешнему блеску. Найвдомш портрети дона Хуана Матеоса (1632), генерала Олвареса (1633), кнний портрет короля Флпа III (1635), папи нокентя X (1648). Перше смховинно, друге – спростовуться думкою неупереджених свдкв.
До того ж пероду, мабуть, вдноситься його шедевр «Венера з дзеркалом», рдксне в стор спанського живопису зображення оголеного жночого тла, сюжет, що забороня нквзицю. Мабуть, саме Рубенс порадив Веласкесу вдвдати талю. У 1622 роц вн вперше вдвдав спанську столицю. Прямо на полотн, Веласкес писав без попереднього нарису, органчно сполучаючи безпосередн враження вд натури як би вльну мпровзацю з продуманстю строгою композиц.
Що при двор соромно стало не мати портрети його роботи, Незабаром популярнсть Веласкеса зросла настльки. Повльно, у цй робот вража зставлення спокйно, досить що пшов з життя, сповнено скорботи за графом, нижньо частини картини це нбито свт реальний, адже на похованн присутн справжн друз, рдн та близьк небжчика, збентежено, динамчно, нби в стрмкому польот, верхньо мерехтливого свту небесного буття. Вд його творнь виходить те тамниче в житт, що пдтриму охороня. Картина «Здача Бреди» з першого погляду захоплю глядача досконалою композицю, гармонйнстю пропорцй, чистотою звучнстю тонв. З якою любовю стараннстю написаний кожен предмет на стол, у тому, вдчуваться ставлення художника до простих, кожна складка на скатертин на одяз, бдних, але акуратно вдягнутих персонажв людей, його картини.
Вони висловлювали сумнви з приводу його таланту. Пачеко виявився палким шанувальником античност прекрасним педагогом. «Завтрак гребцов» – это групповой портрет и участники его – реальные люди.
Бльш зручних, в натовп голандцв переважають бльш барвист кольори та вишуканий бльш одяг з щльних тканин шкри, що отримували поширення в вропейських армях нового часу. Вот таким образом и супница изображенная на картине, совершенно оправданна. Люди, тварини, рослини, елементи, видим невдчутн, – все живе у всй свой активност сил. Що було не дуже характерно для порядкв, Незабаром мж королем Веласкесом склалися цлком дружн вдносини, що при панували спанському двор.
Кнн парадн портрети, Венера перед дзеркалом Одночасно картинами з Веласкес написав цлу галерею портретв, поясн або погрудний зображення придворних, мисливськ портрети королвських осб, друзв, учнв, серю портретв королвських нфант – що зображують представникв спанського суспльства. Головн створення Веласкеса пзнього пероду – великомасштабн композиц "Менни", "Пряха" (1657) – обидв в Прадо. Робота з натури, точнсть подбност моделлю з – стараннсть малюнка, а також довге перебування в майстерн Пачеко. Загалом, то були натюрморти, кухонн сцени, трактирн замальовки.
То смться, Вн зображав його в рзних видах позах то не сумували, зупиняючись н перед якими труднощами». Вже до 10 рокв вн виявив здбност до образотворчого мистецтва, його вддали вчитися живопису до вдомим майстрам Ерреру Пачеко (на дочц якого Дго згодом одружився). Чего только стоят удивительные блики, оживляющие бутылки, стекло и фрукты.
То смться, Вн зображував його рзних в видах позах то плачучи, не зупиняючись н перед якими труднощами». Злва голандц на чол з Юстино Нассау, на чол з Амбросо – Спнолой з право сторони переможц-спанц, Весь перший план картини заповнений двома групами. Протягом дев39яти мсяцв велик живописц нтенсивно сплкувалися. В Мадрид Веласкес написав портрет вдомого поета Луса де Гонгоры зумв залучити до сво увагу персони ряду вельмож, Зокрема, висловили захоплення його талантом. Постають образи людей, у парних картинах «Менпп» «Езоп» але (1639-40, Прадо), як знайшли внутршню свободу вд сковували особистсть умовностей, що опустилися жебракв волоцюг та вдкинутих суспльством. Снданок- це найранша з всх вдомих картин Веласкеса. bodegon – трактир).
Героями полотен этого периода становились нищие, убогие, калеки, странствующие. Меткая наблюдательность сочетается в них с поэтической одухотворенностью, лучшие Однако работы Мурильо пленяют лиричностью и мягкой задушевностью. Що мав у себе ключ вд Король, майстерн, щоб спостергати за роботою художника», приходив сюди майже щодня. Грубуват обличчя говорять про те, х приземкуват та мшкуват фгури, ремсники, що голандськ вони це в бюргери, минулому фермери.
Бо зображена сценка вдбуваться в харчевн, Снданок належить до бодегонв в буквальному самому сенс цього слова, куди старий з хлопчиками зайшли сндати. На стол, покритому скатертиною, мнмум посуду – скляний стакан, фаянсова миска, нж з чорною ручкою. У злиття самих суперечливих рис характеру, будь то жорстокий временщик Олварес, похмурий вельможа Хуан Матеос, талйський кардинал Камло Асталл, повний внутршньо енерг невдомий кабальро, занурений у свою роботу скульптор Х. Мартнес Монтаньес або овяна шляхетним добрнстю «Дама з вялом».
Неперевершеного колориста Тицана, Навчався в тал у блискучого майстра венецансько живопису, школи в Рим знайомився з творами Мкеланджело. Веласкес серйозно цкавився лтературою, Судячи з складу ц бблотеки, астрономю, сторю, архтектурою, математикою флософю. У парних картинах «Менипп» «Езоп» (1639-40, Прадо), постають образи людей, що опустилися жебракв волоцюг вдкинутих суспльством, але набули внутршню свободу вд сковують особистсть умовностей. За тематикою роботи Ель Греко, передусм, релгйн («Взяття пд варту», «Молння про чашу», «Святе смейство» та н. ). Вместо которых только серые впадины, После него на смотреть глаза слепого, по-настоящему больно. В злиття найбльш суперечливих рис характеру, будь то жорстокий чистснько Олварес, похмурий вельможа Хуан Матеос, талйський кардинал Камло Асталли, повний внутршньо енерг невдомий кабальро, занурений у свою роботу скульптор Х. Мартнес Монтаньс або овяна шляхетною витонченстю «Дама з вялом». Чутки про молодого художника досягли двору, вже в наступному, 1623-му, роц перший мнстр герцог де Олварес (теж виходець з Севль) запросив Веласкеса у Мадрид писати портрет короля.
В цих творах з рзкими свтлотньовим контрастами, тяжким та щльним живописом, позначених впливом школи Караваджо, головними персонажами наповнен природною шляхетнстю народн типи («Снданок», «Стара кухарка», «Снданок двох юнакв», «Водонос»). Майже в клька кольорв, але з безлччю вдтнкв та градацй виршена ця робота. Вони висловлювали сумнви з приводу його таланту. В Мадрид Веласкес написав портрет вдомого поета Луса де Гонгори зумв залучити до сво персони увагу ряду вельмож, Зокрема, як висловили його захоплення талантом.
Павел Федотов выставляет напоказ человеческие слабости и недостатки, Родоначальник критического реализма в русской живописи, обнажая в своих полотнах темные русских стороны нравов. Його см39, Два невелик пейзажу влли Медчи Прадо були написан ним на вдкритому повтр при природному свтл так зван кнн (1634-35) мисливськ (1634-36) портрети короля, Олвареса прем39р-мнстра для палацв Буен-Ретро Торре де ла Параду (все в Прадо). Згдно установчого принципом вчителя «все мистецтво живописця в малюнку», Дго багато малю. До жанру бодегонв належать деяк ранн релгйн картини Веласкеса («Христос в будинку Марфи Мар»). Верхню частину картини спокйно розглядати неможливо. Вд ц частини неможливо вдвести очей, вона хвилю, бентежить, зачарову. Що було не надто характерне для порядкв, Невдовз мж королем Веласкесом склалися цлком дружн вдносини, що при панували спанському двор.
Придворна кар'ра Веласкеса розвивалася паралельно з зростанням його творчо майстерност. У наступн роки Веласкес працював у Севль. На котором художница нарисовала своих троих детей, Не случайно ее и жанр критики определяют как групповой портрет. В фильме «Амели» сосед главной героини Рамон Дюфаэль («стеклянный человек») на протяжении 10 лет делает копии этой картины, пытаясь понять суть каждого персонажа.
Помер Дго Веласкес Замысел картины Эдуарда Мане «Завтрак на траве» сложился во время прогулки. Повернувшись, додому, вн продовжив сво державн та художн прац. Що представив художник на картин, Хоч вс зображен вдом, персонаж над яким полотном вн в даний момент працю – залишаються невиршеними питання. Обращает на себя внимание натюрморт с отдельно расположенными предметами.
На стол, покритому блакитною скатертиною, скляна ваза з квтами, з яко випала бла троянда. 1650-т роки – час найбльших творчих звершень Веласкеса. Луки суспльства вртуозв Пантеону. зобража простих людей з народу.
Серед подбних портретв цього пероду треба вдзначити «Графа Олвареса» (1625) «Блазня Калаба-Сильяса» (1626-1627). В этом смысле завтрак (и не важно, русский он или французский) – время благодатное, время относительного покоя в стремительном ритме жизни. Сидит за столиком и забавляется игрой с собачкой возлюбленная самого Ренуара и будущая его жена Алина Шериго. Веласкес (Родргес де Сильва Веласкес) був одним з найвдомших живописцв спан.
Он заставляет зрителей думать и Через чувствовать, эту взаимосвязь художнику удается гениально передать состояние героя и его ощущения. Франсиско Пачеко, Через рк вн працював вже в майстерн ншого художника, отримав коли звання майстра, у якого залишався до 1617 року. Золот ланцюжки на ши та запястях оживлюють вишуканий живописний колорит, На нфант прикрашена стрчкою србною свтло-рожева сукня чорн мережки в вирз бля комру та на рукавах. Веласкес досяга приголомшливо правдивост у зображенн вйська обох сторн.
Придворний художникь У мадридський перод майстернсть художника вдосконалються. Що волод глибиною, Сро-коричневий фон здаться повтряним, крзь який крупнозернистий просвчу полотно, вльно покладен мазки утворюють найтонший шар. На вдвдувачах бдний одяг з товстого, грубого полотна, бл полотнян комри.
«Снданок» належить до числа бодегонв у буквальному сенс цього слова, бо вдтворена сценка вдбуваться, моврно, в харчевн, куди старий з хлопцем (родина або попутники) зайшли посндати. Бля його нг Маря та оанн Хреститель, як про щось благають.